2011. január 2., vasárnap

JÁTÉK!

JÁTÉK az új esztendőben először egy választható kinema design üvegékszerért!

Teendő:
1.Válaszd ki melyik ékszert szeretnéd, és írj egy kommentet.
2. Oszd meg a játék felhívásom a blogodon!

Határidő: 2011. január 4. éjfél




(Ezt a játék a Facebookon is meghirdettem, és ott a határidőt már előbb módosítottam, itt sajnos elfelejtettem, de most utólag megtettem. Aki eddig a pillanatig jelentkezett (január 5. 9óra) a játékra azok jelentkezése él, de sajnos a többi jelentkezőt már nem áll módomban elfogadni, mert sorsolok!)
Mindenkitől elnézést kérek!

21 megjegyzés:

  1. Kéket, kéket :) ! A másik is szép, de valahogy inkább a kék :$ ...
    Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  2. De jó!!!!
    A kéket választanám. Kitettelek.

    VálaszTörlés
  3. Én is jelentkeznék,a kékért ^^

    VálaszTörlés
  4. A vízcseppes kék nagyon kedvenc lehetne nálam...:))

    VálaszTörlés
  5. Én a csipkés rózsaszínes lilás verzóira pályáznék, kitettem blogba a felhívást és köszönöm a lehetőséget :)

    VálaszTörlés
  6. Én is jövök játszani. A lilát szeretném megnyerni:-)).

    VálaszTörlés
  7. Imádom a lila színt....de most a kékér versengenék :)

    VálaszTörlés
  8. Mindkettő gyönyörű! A kék az enyém! ;)

    VálaszTörlés
  9. Most találtam rád. Tetszik az üvegeid sokszínűsége.

    Jöhetek játszani?

    Szinte lehetetlen választani, mert mindkettő nagyon szép.
    Mivel eddig a döntő többség a kéket választotta, akkor én mégis a rózsaszín-csipkésre szavaznék.

    BUÉK!

    VálaszTörlés
  10. Kedves Krisztina!

    Örülök, hogy rám találtál és nyugodtan jöhetsz játszani! :-) (ez a játék a facebook-on is megy)

    Köszi Lányok a dicséreteket!:-)

    VálaszTörlés
  11. hmmm, a lilásrózsaszínesre pályázom, ilyen színű ékszerből nagy hiányom van :)

    VálaszTörlés
  12. Ajaj,de tetszik ez a lila!:)
    Köszike a játékot,kitettelek a blogomba!:)

    VálaszTörlés
  13. Szia! Én is jönnék! A kéket választanám!

    VálaszTörlés
  14. Szia!
    Én is szívesen játszanék Veled. :) A lila-rózsaszínt szeretném. :)
    Gyönyörűek. :)

    VálaszTörlés
  15. Szia! Szeretnék én is játszani a kék láncért! Nagyon szép szine van! És persze nagyon tetszik a másik is...:-))))

    VálaszTörlés
  16. szia
    a kékért szeretnék ringbe szállni

    VálaszTörlés
  17. de szeretném azt a lilát....

    VálaszTörlés
  18. A lilát. Vagy a kéket. Inkább a lilát. Szeretném!!! Blogon megosztottalak:) Köszi!!!

    VálaszTörlés
  19. Kék korszakom van, egyértelműen azért indulok.

    VálaszTörlés
  20. Gyönyörűek! Nekem a kék tetszik jobban, de talán bármelyiket szívesen viselném! Csodás dolgokat alkotsz! Köszönjük a játékot!

    VálaszTörlés