2011. június 21., kedd

Interjú és Játék Hungarian Provance Blogján - kinema recycling

Az úgy volt...

Krisztina meglátta a gyógyszeres üvegből készült gyűrűmet és megkeresett, hogy szívesen írna rólam és a recycling ékszereimről. Természetesen ettől nagyon oda voltam, mert még soha  sem volt kíváncsi rám és a munkámra ilyen formában senki.:-)) Ráadásul pont Ő, hisz nagyon szeretem a blogját, és régóta követője vagyok. :-) Baromi büszke voltam erre a felkérésre.

Kicsit hosszadalmas volt, míg a kész anyagot elküldtem Neki, de mivel a kollekció elkezdésél már tudtam, hogy nem csak ékszereket akarok csinálni, mindenképpen szerettem volna meglepni pár akasztóval is. Mondanom sem kell sikerült! :-)) 

Így most a Hungarian Provence blogján debütálnak a recycling ékszereim mellett a lakberendezési design vonalam első akasztói is.  (további képek hamarosan)



Ha szeretnétek elolvasni az interjút és játszanátok is egy recycling ékszerszettemért, akkor irány a  
Hungarian Provence Blog!

6 megjegyzés:

  1. Gratulálok! Elolvastam az interjút, és ámulok és bámulok,hogy ilyen rövid idő alatt ennyit elértél :) Az újrahasznosított kollekciód nagy környezetvédőként pedig csak támogatni tudom! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon köszönöm! :-))) Sok sok munka, csak ennyi a titok.:-)

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok Marcsi! Legyél is büszke! :)

    VálaszTörlés
  4. Marcsi, ezeket az akasztókat majd meg is lehet vásárolni valahol :)???

    VálaszTörlés
  5. Igen, Nálunk a studio-ban (eM2 open studio). E-mailben előzetes egyeztetés szükséges. :-)

    A zöld pezsgősüveges már elkelt! :-) Az újak folyamatban.
    Marcsi

    VálaszTörlés