2011. július 30., szombat

Facebook 290

Májusban döntöttem úgy, hogy összefogom a sok munkámat egy oldalra, mert már a kinema üvegékszer név úgy éreztem nem fedi a teljes palettámat.

1,5 éve mikor elindultam ezen az úton nem gondoltam, hogy ennyire sokrétűvé válik a munkám. Nem gondoltam, hogy az ékszereken kívül mást is szeretnék majd tervezni, vagy épp tanfolyamokat fogok tartani. Anno tehát jó döntésnek bizonyult az üvegékszer toldalék a márkanevem mellett.
Persze az élet produkál, szuper emberekkel hoz össze, én is fejlődöm és egyszer csak bumm, már az ami 1,5 éve jó volt... nem az.

Így májusban majd 1000 embert hagytam a hátam mögött a régi facebook oldalammal, és kezdtem "majdnem" új név alatt. 
2011. május 8-án debütált a kinema design facebook oldalam, és most 2,5 hónap után már majdnem 300 ember követi a munkáimat, egész pontosan 290.:-)
Nem volt könnyű döntés, de most is bebizonyosodott mint már párszor az életemben, hogy merni kell váltani!

kinema design : lassan 300 követő, rajongó, barát ...     Köszönöm!:-) 



2 megjegyzés: