2013. május 13., hétfő

Nőcis fogas vagy ékszertartó

Nőcis, mert pink, virágos, néhol csillog és csipetnyi halvány szürkével fűszerezve elegánsan szexi. Egyből kétfélét is készítettem, amiknek azonos a színvilág de közben mégis teljesen mások. Egyéniségek lettek. 

Az egyikre régi porcelán fogantyú, öreg alpakka villa és alpakka kanál került, kivételesen most üveg nélkül. Mivel az előző türkiz villás ékszertartónak hatalmas sikere volt, gondoltam készítek egy újabb villásat, de itt nem álltam meg, ha lúd legyen kövér, jöjjön mellé egy kanál is. ;-) 
Jó ötletnek bizonyult, mert már ebbe is beleszeretett valaki. Úgyhogy most alpakka villa és kanál utánpótlás után kell nézzek, és újakat kell beszerezek, mert ez a vonal nagyon bejött nektek! 



A másik fogas vagy épp ékszertartó, aminek csak szeretnéd. Szóval a másikban már megjelentek újra az üveg fogantyúk. Az egyiket egy régi parfümös üveg tetejéből és egy pálinkás üveg aljából, a másikat pedig egy likőrös üveg tetejéből és régi tárgyak alkatrészeiből készítettem. No és közepre a szürke virágminta fölé került egy alpakka kiskanál, amit kiemeltem a térbe. Plusz kapott még alul felül egy-egy kis akasztót, szintén egy régi tárgyból, csakhogy oda is lehessen apróbb tárgyakat tenni. 



Így aztán teheted füribe, konyhába vagy épp a hálóba, akaszthatsz rá türcsit vagy konyharuhát vagy sok sok ékszert. De ezen kívül lehet sálat, ernyőt, sajtreszelőt...bármit rátenni, amit csak szeretnél. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése