2010. augusztus 29., vasárnap

Blogtalálkozó

Fantasztikus szombati napon vagyunk túl.
Fergetegesen éreztem magam a blogtalálkozón, és ezt nagyon komolyan mondom. A hangulat oldott volt, és közvetlen, a lányok mind egytől egyik kedvesek és helyesek, és a személyesen megfogdoshattam olyan munkákat, amiket eddig csak a netről ismertem, levettek újfent a lábamról.:-)
Jó volt körbejárni az asztalok között. Én PunnkyJazz-el és gyönyörű munkáival voltam egy asztalnál, mi voltunk az egyik színes asztal a sok közül.:-)) Az oda vitt munkáimat majd szép lassan meg is mutogatom nektek.



Bardócz Évi, csinált is rólunk egy képet!:-) Mivel én elfelejtettem gépet vinni (én balga), így tőle kaptam kölcsön ezt a fotót is, ahol Nina (aki valami eszeveszetten gyönyörű keresztszemes munkákat csinál) épp látogatóban van nálunk. Mert ugye ez úgy zajlott, hogy lehetett asztalról asztalra sétálni és csodásabbnál csodásabb dolgokat felfedezni. És beszélgetni, beszélgetni, beszélgetni!!!!:-)))))) Majd ajándékoztunk. Adtam is és kaptam is. :-))
Remélem nem haragszotok ha részletesen nem írom le ki mindenkivel volt szerencsém találkozni, mert senkit sem szeretnék kihagyni.
Kedves Hokata és Gina, köszönjük a szervezést. Remélem legközelebb több időnk lesz,  és olyanokkal is fogok tudni majd beszélgetni akivel most időhiánya miatt nem sikerült.:-)
Egy szó mint száz, eszméletlen jó nap volt!!!:-)




7 megjegyzés:

  1. Én sajnos nem tudtam erről a blogtalálkozóról, de ma már Évinél is olvastam róla.
    Annyira sajnálom, jó lett volna találkozni!

    VálaszTörlés
  2. Örültem Neked! (meg persze mindenkinek, aki ott volt!) Nálam találsz fotókat is!

    VálaszTörlés
  3. Örülök, hogy ennyire jól érezted magad, ígérem lesz folytatás !

    VálaszTörlés
  4. Nóri, én is sajnálom, pedig annyi helyen kinn volt talán még én is írtam, nem direktbe,de hogy mit viszek a Nórinak..ki jön???:-(( A Bodzsit is mikor megláttam, úgy örültem, rögtön kérdeztem is, hogy mit hozott, lehet-e nézelődni? ÉS akkor derült ki, hogy telejsen véletlenül van ott és nem is tudott róla...annyira sajnálom. Majd legközelebb!!!:-) Olyan jó volt, hogy ennek ahogy látod Gina is írta lesz folytatása:.-))))

    Szóval Gina, a folytatásnak nagyon örülök!!!:-)))) Rám számíthattok!!!:-))) Még 1x köszi a remek szervezést!!!

    VálaszTörlés
  5. Drága Cili, a képek frenetikusak, akkor levettem párat az oldaladról,az engedélyeddel. A cd szuper tegnap este hallgattuk meg, és nagyon köszönöm az ajándékodat még 1x!!!:-))))))

    VálaszTörlés
  6. Akkor a folytatáson biztos ott leszünk. Igen, mondta Szilvi, hogy ott volt, de ő is csak véletlenül :)
    Nekem most elég őrültekháza van az életemben, biztos ezért sem figyeltem fel rá, meg mert kevesebb időm volt blogokat olvasni...de most újra lesz :)

    VálaszTörlés
  7. ez a Rózsában bonyolított blogtali volt, ahol ott volt Ledérke is? Akkor van közös ismerősünk?

    VálaszTörlés