2010. augusztus 19., csütörtök

Díj II.



Schall Esztertől kaptam ezt a díjat, aki egy fantasztikusan kreatív egyéniség, gyönyörű munkáival teljesen elvarázsolt,nemrég találtam rá a blogjára, de azóta nem bírok betelni vele.
Nagyon büszke vagyok rá, hogy ez a díj, pont Tőle érkezett! 
Köszönöm Eszter!:-))))))))

Akik tőlem kapják, új nevekkel, azért, mert az Ő munkáikat is nagyon-nagyon szeretem, és ne ismételjem önmagam. Szívem szerint azoknak is adnék akik az előző díjnál voltak a választottaim, és még sok név van a fejemben, de csak 5 választottam lehet. Most őket választottam.

7 megjegyzés:

  1. köszönöm szépen!! nekem meg az megtiszteltetés, hogy Tőled kapom :)

    VálaszTörlés
  2. Viki, imádom a munkádat!:.-)))))

    VálaszTörlés
  3. Hűű, köszönöm, hogy gondoltál rám! :)

    VálaszTörlés
  4. Előzőleg nem tudom miért nem jelent meg a komment, talán most:
    Nagyon szépen köszönöm, hogy gondoltál rám is a díjjal, megtisztelő az 'elismerés' olyasvalakitől, aki már korántsem kezdő-zöldfülű a kézművesek világában...!:)
    Puszi!

    Nóri

    VálaszTörlés
  5. ya no hay barreras en este mundo por el idioma,es usted una maestra ,admiro su trabajo
    la saludo desde buenos aires Argentina
    eleonor

    VálaszTörlés
  6. ¡Gracias! Clase Eleonor!:-D :-D :-D
    Marcsi from Budapest

    VálaszTörlés