2010. november 5., péntek

Csipkés üveg

Egy új textil-üveg kombinációmat mutatnám meg Nektek. 
Egy gyönyörű kézzel festett csipkével kombináltam az üvegmedálomat. A csipkét Nina festette, aki a csipke mellett még fonalakat is fest. Valamint nem utolsósorban csodaszép keresztszemes munkái vannak. Már rég beleszerettem a csipkéibe, meg is vettem őket, és itt álltak a dobozomban. Pár napja azonban végre kicsit dolgozni is tudtam, és sikerült pár csipke-üveg kombinációt befejeznem. Ebből az egyik első darabom ez a nyaklánc lett. Mutatom majd a többit is, de kicsit később!:-)
Mit szóltok hozzá?:-)



5 megjegyzés:

  1. nekem is nagyon szepseges, egyedi, noies - s olyan finom a szine is!!:)

    VálaszTörlés
  2. Nem tudtam elképzelni, milyen lesz, amikor magyaráztad... Ez egyszerűen fantasztikus, aranykezű MArcsi :))

    VálaszTörlés
  3. Igen, mert a fejemben olyan egyszerűnek tűnnek a dolgok, de aztán ezt visszaadni...de így már érthetőbb vagyok.:-)) És annyira örülök, hogy neked is tetszik Ninám, mert mégis csak a te csipkéid!:-)))))

    Nasi, Judit, Viki! Drágák vagytok, köszönöm. Fontos a véleményetek, és így még jobban esik amit írtatok!:-)))

    VálaszTörlés