2010. november 2., kedd

A titok...

Ígértem, hogy leleplezem a titkot miszerint a kemencém még egy újabb útra kel nemsokára. Nos, ez az út ezen a héten csütörtökön fog megtörténni. 
Hogy hová utazik? A MŰHELYEMBE!:-)
Mert végre nem a nappaliban, az ebédlőasztalon kell dolgozzam, hanem lesz egy saját szobácskám, egy saját kis műhelyem. Amitől hihetetlenül boldog vagyok!:-)

Az úgy történt, hogy a Zero Laboratory egyik alapító tagja, Szabó Márti alias Buttondoll design (a másik alapító tag Tóth Mari, akit többek között a wampról is ismerhettek) megkeresett, hogy lenne egy szabad szobájuk a műhelyben, lenne-e kedvem csatlakozni hozzájuk.?! Nagyon örültem a meghívásnak, mert mindenig is vágytam alkotó közösségben dolgozni, és most ez a vágyam is valóra vált. 

Így aztán neki álltam a  pakolásnak, az elmúlt hetek leginkább dobozolással teltek, apránként kerültek a dobozokba az elmúlt 1évben összegyűjtögetett szerszámaim, alapanyagaim és egyéb kincseim. Nem is gondoltam volna, hogy ilyen sok minden elfér a gardróbszekrény pár polcán, és persze a nappali egyéb szegletében.


Szóval a héten beköltözöm, és majd igyekszem belakni életem első műhelyét! Már jó pár dobozom  ott van, de még a kemencével együtt a maradék a héten költözik át velem. Ha érdekel titeket a kemencém végleges helye, a műhely maga, akkor nagyon szívesen megmutatom majd nektek?!