2011. szeptember 8., csütörtök

London Design Festival

Nagyon boldog vagyok, hogy épp Londonban egy 100%-ban magyar neves iparművészek és designerek munkái között mutatkozhat be az én újrahasznosított kollekcióm is. Az elmúlt hetekben sokat dolgoztam, hogy cirka 1,5 hét múlva útra keljenek az ékszereim és lakberendezési tárgyaim egy dobozban London felé. Legközelebb mutatok majd több képet is, addig is ezt a kis összefoglaló montázst készítettem Nektek! :-)



Londoni Design Fesztiválról több információ: ITT! 
Hogyha épp arra jársz, megtudd nézni! :-)

HUBA Design Fairs, Design 4 takeaway! - presented by HUBA-Hungarian Bazaar during London Design festival 21-25 September in Shoreditch, Blackall Studios. 
Kinema recycling will be there!

4 megjegyzés:

  1. Gratulálok! :)Várom a képeket!

    VálaszTörlés
  2. De izgi!!!!
    Gratulálok szeretettel!
    Nem kíséred el a dobozodat??? :D:D:D

    VálaszTörlés
  3. Köszi, kedves vagy! :-)

    Igazából kimehettem volna, de majd legközelebb!! :-DDD

    VálaszTörlés