2011. szeptember 12., hétfő

Újrahasznosítás kékben

Talán már láttátok a fejlécem a napokban megváltozott. Most épp olyanom volt hogy képeket tettem bele. Nem biztos, hogy ez lesz a végleges, de addig is, ha már neki láttam tettem bele pár új ékszeremről is fotót. Ebből mutatnék meg kettőt közelebbről.

Több újdonság is van ezekben az új modellekben. Az első a színe, nagyon nehéz itthon színes üveghez jutni, főleg kicsiben.
Ez a legújabb újrahasznosított szettem egy kék színű aromaterápiás üvegből készült, természetesen a korábban már mutatott fém "névgaranciával" az alján!
A másik újdonság, hogy először nem csak az üveg aljából csináltam gyűrűt, hanem a tetejéből is. Ennek lesz hamarosan folytatása, és ezt vehetitek fenyegetésnek is...:-D
  



New modell: recycled aromatherapy bottle with a blue colour

2 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik az új fejléced, a kékségeidet meg már a facebook-on is méltattam, ha jól emlékszem :)

    VálaszTörlés
  2. Minden méltatásnak nagyon örülök! :-))) kösziii:-D

    VálaszTörlés