2010. szeptember 17., péntek

Fusing tanfolyam

Nagyon nagy megtiszteltetés ért, Edőcs Márti felkérésére fusing ékszertanfolyamot fogok tartani a Glass Design égisze alatt. Fantasztikusan örültem ennek a felkérésnek, nagy boldogsággal tölt el, hogy épp rám gondoltak, és velem képzelik el a közös munkát. :-)) 

Kétféle fusing tanfolyamot fogok tartani Budapesten. Minden fontos információt megtaláltok a blogom Fusing Tanfolyam oldalán. (fenti linkek)

MINDEN ÉRDEKLŐDŐT SZERETETTEL VÁROK!!!:-)))))



9 megjegyzés:

  1. Köszönöm, hogy meglátogattad a blogomat. Csodásak az ékszereid! Gratulálok! (:-)))

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok! Ez ám az elismerés! :-)

    VálaszTörlés
  3. Kedves Zsuzsi (Káli Gopika) nekem is tetszenek az ékszereid!:-)) Én köszönöm!!!:-))))

    Drága Vera!
    Köszönöm, és annyira, de annyira boldog vagyok!!!:-)))))))

    VálaszTörlés
  4. Szuper! Gratulalok, sok sikert es jo munkat es jo szorakozast!:)

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  6. Szia, köszönöm, hogy beikszelted a blogom:)
    Érdeklődnék a tanfolyam költségéről; láttam, hogy 10 ezer az alap és még hozzájön az alapanyagok ára. Kb. mennyire lehet max számítani? Nagyon érdekelne, különösen csábító, hogy a Zsolt udvar itt van két percre:)
    És gratulálok, szuperek a kincseid,
    szia!

    VálaszTörlés
  7. Írtam e-mail, de azért átértékeltem és ide is írok, röviden.:-)
    A tanfolyamok árában benne van az anyagköltség is.
    A hobby délután 11.875 Ft,
    az 1 napos szakmai 18.500 Ft.
    Mindkét tanfolyam esetében az árat a Glass Design Kft szabja meg.

    És én örülök, hogy bejelölhettelek!:-)

    VálaszTörlés