2010. szeptember 30., csütörtök

JÁTÉK

A Facebook oldalamon játékot hirdettem, ha elérjük a 299-es bűvös számot!:-) Nos a sok kedves új és régi lájkolónak köszönhetően ez pillanatok alatt meg is történt, cirka 2 nap...ezért rettentő hálás vagyok, és ezúton szeretném mindenkinek a tetszésnyilvánítását egy játékkal megköszönni!


A játék menete:

1. Válassz ki egy számodra tetsző ékszert a kettő közül és írj egy kommentet a Facebook oldalamon  vagy itt a blogomon.

2.
Ha tetszenek az üvegékszereim, megköszönöm ha ezt a játék felhívást megosztod a Facebook oldaladon vagy a blogodon.

3.
Határidő: 2010. október 10. 12.00 óra

4.
HAJRÁ!!!:-)

És a két nyaklánc ami között lehet választani:

1.


 2.
Lila...csak a biztonság kedvéért!:-)




Köszönöm PunkyJazz-nek, a szép képeket, amiket az ékszereimről készített:-)
KÖSZI ÁGIKÁM!!!:-))))))))))

86 megjegyzés:

  1. Harcba szállnék a zöld csodáért. :)

    VálaszTörlés
  2. Szívesen játszanék ezekért a szépségekért!Mindkettő nagyon tetszik,de ha már választani kell akkor legyen 1.

    VálaszTörlés
  3. Hurrá, azt hittem először, hogy csak a FB-on lehet játszani, de neeeem! Hogy örülök! Nagyon tetszenek az ékszereid, régóta nézegetem őket és csodálom:) A másodikért szállnék ringbe, köszönöm a lehetőséget és gratulálok a sok olvasóhoz, ill. az ügyességedhez! (Kitettelek a blogomba természetesen)
    Merci

    VálaszTörlés
  4. A lilát szeretném, nagyon-nagyon! :))) Én még csak a blogon tudom közzétenni, de egyszer mostmár tényleg én is csinálok egy FB oldalt...
    Egyébként mindkettő csodás, gratuláloki!

    VálaszTörlés
  5. Nekem a második tetszik nagyon! Szeretnék játszani! :)

    VálaszTörlés
  6. De jó, én is azt hittem hogy csak FB-s játék ...úgy örülök, hogy nem:)
    Jövök a zöldért beállni a sorba :)

    VálaszTörlés
  7. Én is játszhatok:))) jaj melyiket is válasszam::))) legyen a 1. Köszi és kitettelek :)

    VálaszTörlés
  8. Mindkettő gyönyörű, 2. választanám. Szép mosolygós napokat!

    VálaszTörlés
  9. Énénén a zöldért indulnék!

    VálaszTörlés
  10. Mindkettő gyönyörű, de talán a második jobban megfogott. Perzse, hogy szeretnék játszani veled érte :-)

    VálaszTörlés
  11. Én is a másodikért szeretnék jelentkezni!:)

    VálaszTörlés
  12. Szia Marcsi!
    Szeretném a Zöldet... Gyönyörű. Olyan Kinemás... :D
    Kiteszlek a blogomra, FB-on még nem vagyok fent.
    Nagyon köszönöm a lehetőséget!
    Marcsi

    VálaszTörlés
  13. Szia! Nagyon szépek és divatosak ezek az üveg ékszereid, én a másodikra szeretnék pályázni! Ki is teszem blogba! Szép hetet kívánok neked! Üdv : Barbi

    VálaszTörlés
  14. Szívesen játszok Én is :-) a második nálam a nyerő.

    VálaszTörlés
  15. Csodaszépek a medáljaid! Nagy nehezen sikerült döntenem, de végülis a zöldet választom. Megosztottalak a blogomban és fészbúkon is. Remélem nyerek... :$

    VálaszTörlés
  16. Zöld, zöld, ZÖLD!!! A zöldet imádnám :)))

    VálaszTörlés
  17. szintén zöld :) imádnivaló :)

    VálaszTörlés
  18. itt is a bordó :) gyönyörűek :)

    VálaszTörlés
  19. húúú, a bordó (gelsendorfi cseresznye) színű pont jól jönne energetikailag :)

    VálaszTörlés
  20. A lilát szeretném :)de a másik is nagyon szép!

    VálaszTörlés
  21. Jaj, nagyon nehéz választani. Mindkettő gyönyörű (ahogy az összes többi munkád is, nagyon gratulálok hozzá!)!Najó, a másodikat választom!Remélem megnyerem;))))

    VálaszTörlés
  22. Jaj, nagyon nehéz választani!Mindkettő gyönyörű (ahogy az összes munkád!)! Hát, jó, a másodikat választom!Minden jót!

    VálaszTörlés
  23. Szia!

    Külföldről is lehet játszani? Mert akkor nagyon nagy örömmel beszállnék a zöld medálért :))

    Helen, aki Új Zélandon hordaná a szépséget :)

    VálaszTörlés
  24. Helen drága! Én nagyon szívesen beteszlek a kalapba. Sőőőt nagyon hízelgő, hogy épp Új Zélandon hordanád..annyira messze...csúcs érzés:-)))) DE....Utánanézek majd az új zélandi postaköltségnek....ha nem bánod:-)))))))))))

    VálaszTörlés
  25. Marha jó mind a kettő... legyen a lila... fúú, de nehéz volt dönteni:o)

    VálaszTörlés
  26. Nayon szépek! Én a másodikat szeretném!

    VálaszTörlés
  27. Hűűű!!! Én a bordó gyönyörűségért bárkivel harcba indulok! Köszi a lehetőséget, Marcsi!

    VálaszTörlés
  28. Én is szeretnék játszani a zöld csodáért. :-)

    VálaszTörlés
  29. Csodás mind a kettő! Én az elsőt szeretném megnyerni, de nagyon-nagyon...
    Köszi a lehetőséget! Kitettem a játékodat a blogomban is.

    VálaszTörlés
  30. Gratulálok!A zöld nagyon tetszik,és ide teszlek még ma zsuzsihobby@blogspot.com

    VálaszTörlés
  31. Hajjaj. Nem egyszerű, de mondjuk a második, amit mindenki lilának mond, az én (munkahelyi, khm) monitoromon meggypiros, de lilában is biztos tetszene :) És rögvest kiteszem a blogomra is a felhívást.

    VálaszTörlés
  32. Én is a zöldet szeretném, fb-n majd kiraklak :)

    VálaszTörlés
  33. Csodásak! Nekem a második a bejövős:) Bárcsak az enyém lehetne...

    VálaszTörlés
  34. Jajj, de nálad játszani!!:))
    Nagy vívódások után a zöldre voksolok.

    Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  35. jaaaj az a zöld...szeretem! szeretem! szeretem!

    VálaszTörlés
  36. Micsoda gyönyörű ajándékok, kihagyhatatlan!
    A zöld láncot szeretném megnyerni!!!
    köszönöm a lehetőséget:o)
    üdv.
    Timi

    VálaszTörlés
  37. nekem az első tetszik :) szeretnék játszani :)

    VálaszTörlés
  38. Mindkettő tetszik,de mégis a bordó:)

    VálaszTörlés
  39. Kedves Kinema!

    Már ki is raktam a blogomba a játékodat és annak az ékszernek a képét, amelyet szeretnék majd nyertesként hordani.
    Ez pedig a 2.
    Szeretem az üveget, mint anyagot, így irigykedve pislogok milyen szép ékszerek készülnek az ötleteid és a kezeid által! Remélem egyszer nekem is lesz műhelykém, ahol üveggel, kerámiával és akár tűzzománccal is kreatívkodhatok majd!

    A jövőre nézve sok jó művészi ihletet kívánok a számodra! Figyelem majd a munkáidat.
    Azt meg lehet tudni, hogy ezt a különleges hangzású becenevet honnan és miért kaptad??

    Üdv,
    Viki

    kocso-viktoria.blogspot.com

    VálaszTörlés
  40. Szia Kinema.
    Én is jelentkezem a játékra. ÉS a zöld pálcika medálra pályázok. A masnis gyűrűidet pedig imádom pláne a zöld pöttyöset.

    Okina

    VálaszTörlés
  41. Úristen!!!!!! Elakadt a lélegzetem mikor megláttam. :OOO. Nekem kéne egy ilyen!! Az első, vagyis a zöld. Olyan mintha folyadék lenne benne, és az tök jó. Akár még fizika órán is megmutathatnám a tanáromnak, olyan szép ez a nyaklánc!! Kiraktam a blogomra 1. bejegyzésként! :D :). Bárcsak szerencsém lenne! Köszönöm. www.mindenforever.blogspot.com ^^ :D

    VálaszTörlés
  42. A nevemet a férjem találta ki nekem, tudta mire vágyom...nálunk a családban ő bánik jobban a szavakkal...:-) Így a nevem kezdőbetűi KIs-NEmeth MAria adja ki a KINEMA-t..:-)))

    És még egy a bordó az LILA!!!:-)))))))))
    Csakhogy ne csalódjon valaki ha épp ő nyer!:-)))

    VálaszTörlés
  43. Mindkettő nagyon szép. Én a bordót hordanám szívesebben.

    VálaszTörlés
  44. Jaj de jó, hogy ezt megírtad Kinema, akkor feltétlen a lilát szeretném, ha a kiismerhetetlen szerencse mellém szegődik!

    VálaszTörlés
  45. De jó, hogy újra van Nálad játék! :)
    Én a lilát szeretném!
    Kitettelek a blogomra.

    VálaszTörlés
  46. Szia!

    Mindkét lánc nagyon tetszik,ha választanom kellene akkor a lilát választanám!;)

    Kitettem a blogomra!:)

    VálaszTörlés
  47. gratulálok:)

    és zööööööld!

    a linket pedig kitettem a legutóbbi bejegyzésembe:)

    VálaszTörlés
  48. Jövök én is szerencsét próbálni! A zöldet nagyon szeretném!!!

    VálaszTörlés
  49. Szia Kedves Földim!

    A lilát szeretném, ha nekem kedvez a szerencse :)

    Eszter (Budafokról)

    VálaszTörlés
  50. Lila, bordó...vagy zöld. Mindegy de szép!:-))) Én amúgy szívesen játszom veled a bordóért.:-)))

    VálaszTörlés
  51. Ez a lila valami gyönyörűségesen szép :$ ... Ha lehetne, én azért szállnék "harcba" :)

    VálaszTörlés
  52. Bár FaceBookon már írtam, gondoltam itt is írok :) ... A liláért szállnék harcba, mert valami gyönyörűséges!! :$

    VálaszTörlés
  53. szia :)
    igazán tetszenek,amiket csinálsz,bár még csak most bukkantam sajnos rá a blogodra..A liláért harcba szálnék,a blogomra pedig kiteszem :)

    VálaszTörlés
  54. Szijja!
    Én a bordóért harcolnék !!!!
    Hú ha én nyerném ....
    Timcsi

    VálaszTörlés
  55. A zöld szépségért szállnék ringbe.
    http://szappankonyha.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  56. Én is játszok! és a lilát szeretném, hogy a hugocskám irigykedhessen!

    VálaszTörlés
  57. Nekem tkp. mindegy, mert mindkettő gyönírűűűűűűű! De inkább a lilára szavaznék :)

    VálaszTörlés
  58. Szia!
    A lilát szeretném, bár mindkettő nagyon tetszik!
    Éppen ilyesmit szeretnék vásárolni. Hmm, ha megnyerném …

    VálaszTörlés
  59. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  60. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  61. A zöldért versenybe szálok, de csak Huligánlány miatt, hogy övé lehessen a lila :)

    VálaszTörlés
  62. Nagyon szeretnék játszani, mindegyik medál gyönyörű de a zöldet szeretném megnyerni. :)

    VálaszTörlés
  63. Szia!
    Énis beszállok a játékba, a blogon kitettem a felhívást, és a zöld medálra fáj a fogam:) persze csak képletesen.

    VálaszTörlés
  64. vééégre én is tudok kommentelni :)) és azt hiszem, a zöldet szeretném :) bár a lila is nagyon tetszik :))
    és tényleg szuperek a fotók :)

    VálaszTörlés
  65. Hű, mennyien próbálkoznak! Nem csoda! Gyönyörűek az ékszereid és én is szeretnék próbálkozni! A zöldet szeretném megnyerni!

    VálaszTörlés
  66. Mindkettő nagyon tetszetős, de az első vagyok én. Zöldet, zölddel! :D Köszönöm szépen a lehetőséget! ;)

    VálaszTörlés
  67. Szeretnék én is csatlakozni a játékhoz. A lila láncot nagyon szeretném. Annyira tetszik. Már én is kiraktam a blogomba a játékodat!

    VálaszTörlés
  68. Én a zöld nyakláncért szállnék versenybe! Nagyon szépek az ékszereid!

    VálaszTörlés
  69. szia
    jövök én is játszani
    a lila ékszerért szállok ringbe
    játékodat oldalamon hirdetem
    lapappilon.blogspot.com
    minden jót
    üdv
    éva

    VálaszTörlés
  70. VÁó, tényleg sok olvasod van, nem semmi.
    És nagyon szépek a műveid.
    Én a zöld nyakláncért játszanék.
    Köszi a lehetőséget.
    Elérhetőségem: ann.korosi@gmail.com
    Anna

    VálaszTörlés
  71. A zöldet szeretném, de nagyon. :)
    Itt megtalálod magad: ingyencuccok.freeblog.hu

    VálaszTörlés
  72. Nagyon szépek, én a zöldet választanám :)

    VálaszTörlés
  73. Húú mindegyik gyönyörű!!!
    De én lilamániás vagyok, szívesen viselném! :)

    VálaszTörlés
  74. zöldike :) egy kapszulányi a Földből, nekem ezt juttatja az eszembe. nagyon megnyugtató. jól menne a másik nyakláncomhoz :)

    VálaszTörlés
  75. Mindegyik nagyon szép! A sötétebbiket kérném, ha nyerek!Ügyes vagy grat!Kitettelek a blogomba.:)

    VálaszTörlés
  76. Én a zöldért játszanék!!! :) Csodaszépek!

    VálaszTörlés
  77. A lilát szeretném nagyon-nagyon :-)

    VálaszTörlés
  78. Mindkettő gyönyörű! De én a lilát szeretném!

    VálaszTörlés
  79. Az utolsó pillanatban még beszállok én is a zöld szépségért! :-)

    VálaszTörlés
  80. Hú ezek nagyon csodásak, a zöld az különösen tetszik:-)
    A Játékot a facebook oldalamon hidetem:-)

    VálaszTörlés