2010. szeptember 10., péntek

Giga medál, szőrös textillel kombinálva II.

Szintén az ősz motivált mikor ennél a medálomnál is a szőrös akasztó rész választottam. Nekem nagyon bejönnek a szőrös textil kiegészítők. Nektek? Ez a szőrös akasztó ráadásul még kissé csillog is. A medál színeiben ugyan nem teljesen őszi, mert a zöld kissé elüt a föld színektől, de szerintem ez nem olyan nagy baj.:-) Ez a medálom szintén nagy méretű, oldala csiszolt és polírozott., így látszanak az alsó kereszt színek is. Remélem lesz majd aki beleszeret. Ő is a többi giga őszi medálommal együtt a Magyar Kézművesek Boltjában kapható.

 

6 megjegyzés:

  1. hiányoltunk tegnap :( de remélem, már jobban vagy :)
    és természetesen nekem tetszik a szőrös kiegészítő :))

    VálaszTörlés
  2. De édes vagy Viki!!! Képzeld reggel már jobban voltam erre most elkezdtem köhögni....ÁÁÁÁÁ!!!! De úgy mentem volna, sokat gondoltam rátok!!!:-)))

    VálaszTörlés
  3. Hát ha meg nem haragszol..nekem nagyon nem tetszik ez a szőrös akasztó! De a medál maga szuper! Szerintem pl egy piros és egy zöld bőrszál jobban passzolna hozzá. Persze nem akarok beleszólni, de te kérdeztél véleményt :)

    VálaszTörlés
  4. Sesame, dehogy haragszom!!!!!!:-)))
    Pont az a jó, hogy nem vagyunk egyformák....ezért is kérdeztem. Mert én imádom az extravagáns dolgokat, és szerintem ez is az, persze nem túlzottan...mert nekem a bőrszál pl. nagyon nem jön be. Azért kérdeztem, hogy lássam kb. hányan gondolkodnak úgy mint én.
    Szóval köszönöm, hogy őszinte voltál..nekem ez nagy segítség...:-)))

    VálaszTörlés
  5. Boldog névnapot, Marcsi. :))))
    Annyira tetszik ez a medál, ezt is jól megtapogattam. :D Az a jó, hogy nincs teljesen összeolvadva, ettől olyan különleges. :)

    VálaszTörlés
  6. Köszi Momo!!!!!:-))))) Mindent!!!:-))))

    VálaszTörlés