2013. július 19., péntek

Új logó

Van egy jegyzet füzetem, vagy egy naptáram, mikor mi, abba szoktam felírni ha valami eszembe jut, mert aki jobban ismer az tudhatja, hogy elég szétszórt vagyok agyilag, és amúgy mindig eszembe jut valami! :-)

Volt idő amikor még álmomban is terveztem, ötleteltem, és a hálószobába is vittem magammal a füzetet, hogy félálomba is letudjam írni az ötleteimet.
Megmondom őszintén amikor a nap szinte mind a 24 órájában pörgött az agyam, az már iszonyat fárasztó volt és kezdtek már testi tüneteim lenni miatta, így tudatosan szoktattam le magam az állandó non-stop agymunkáról. Be kellett iktatnom a pihenés szót a fejembe.
Ez azóta is bevált, hagyok időt mindennek, mert akkor tud jól megérni bennem, akkor van időm a kísérletezgetésre, hogy a végeredmény tényleg olyan legyen amilyennek én igazán szeretném. Most értettem csak meg igazán az apukámat, aki mikor gyerekek voltunk mindig azt mondta, jó munkához idő kell. :-) Akkor ezt hülyeségnek tartottam, és mivel nem vagyok egy lassú járat, azt gondoltam..ÁÁÁ, dehogy, és közben de tök igaza van! :-)

Nos, hát a logómmal is ez történt, ugyan is még tavaly megérett bennem egy gondolat, miszerint új logót szeretnék, mert éreztem a régi már nem fejezi ki teljesen azt amit üzenni szeretnék vele. A régi romantikus üvegékszerek ahonnan indultam idővel letisztultabbak lettek, plussz bejött hozzá az újrahasznosított vonalam is, így mindenképpen szerettem volna, ha ez a két énem találkozik a logóban is. 
Amit biztosan tudtam, hogy a kinema színeket amiket megszoktatok szeretném megtartani, és a két vonalat ötvözni.
Rengeteget rajzoltam, ötleteltem, de valahogy a végeredmény soha nem volt az igazi, nem éreztem, hogy ez az! 
Amiből kiindultam, hogy a palack valamilyen formájában jelenjen meg, és persze a színek is, mert imádom őket, színfüggő vagyok, és akkor beugrott. Legyen a Color Lines és a palackok egyvelegéből a logóm. 
Megérte hónapokig rajzolgatni, photoshop-olni, mert a végén egy letisztult kinema színekben pompázó logót sikerült megalkotnom. Ahol a színek az üvegolvasztásra a forma pedig az újrahasznosításra utal. 

Íme a számomra nyerő kinema logó:



Összeraktam nektek azért egy montázst a teljesség igénye nélkül, ahogy mondani szokták, az elmúlt hónapok kísérletezgetéseiből.


Remélem nektek is tetszeni fog a végeredmény, és ha van véleményetek róla, akkor bármilyen észrevételt szívesen veszek!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése