2010. március 29., hétfő

Fityegő egyéniségek

Még az utazásunk előtt vettem pár üveggyöngyöt és csináltam belőlük fülbevalókat, mert addig is míg nem tudok itthon saját eredeti üveggyöngyöt gyártani egyszerűen nem bírom nélkülük. Ilyenkor próbálok azért a lehetőségekhez képest egyéniségeket keresni, illetve egyéniségekké tenni őket.
Nekiültem hát füliket gyártani, mert ehhez volt ihletem és ismét sikerült egy pár igen hosszú darabot készítenem.

Megláttam például ezt a türkiz üveggyöngyöt és úgy éreztem ez csak is nagy fülbevalónak kívánkozik. Addig tekergettem hozzá a drótot, míg ez sült ki belőle.
Méretes egy darab lett, de Én szeretem.
Igaz a drótozással akadtak problémáim, amíg egyforma hosszúak lett.(erre még nincs kialakult technikám hogyan is lehetne egyszerűbben), de addig-addig csűrtem-csavartam míg Ő sikeredett ki belőle!





Ennél a csokros fityegő egyéniségnél, már előre tudtam, hogy cseh üveggyöngyökből szeretném, de a színe csak a boltban alakult ki.
Nagyon tetszenek a csokorba gyűjtött köves fülik, gondoltam megnézem milyen ha mindez üveggyöngyből áll. Szintén nagyocskára sikeredett, de nála, már ez volt a szándékom.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése