2010. május 19., szerda

Elcsábultam

Nem éppen így terveztem a múlthéten, de elcsábultam 3 üveg miatt. Nem bírtam nekik ellenállni. Három különböző szín maradt csak fenn a rostán, mert ami igaz az igaz tudtam volna többet is venni. Mindhárom üveg élénk, vibráló és mámorító. Pont alkalmas lenne Borinál a mexikói játékra, de későn találtam rájuk.:-)

Az első üvegem egy piros-narancssáraga több árnyalatú cirmos mintájú üveg. 
Ö az:


A második üvegben a kék különböző árnyalatai találhatóak, néhol kicsit türkizbe hajló és szintén cirmos beütésű.
 

A harmadik szín a lila. Ez az üveg kissé áttetsző, nem annyira tömör, de természetesen szintén cirmos.


Mindhárom üveg Spektrum. Ritkán szoktam Spektrum üveget venni, Bullseye üveg párti lennék. De most a színek miatt nem tudtam ellenállni, kipróbálom milyen lesz. Kíváncsian várom az égetést!!?

Szerintetek Spektrum vagy Bullseye? Ti mi mellé teszitek vagy épp nem teszitek a voksotokat? Szoktatok-e elcsábulni, és a színek után menni?:-)

10 megjegyzés:

  1. Én Spectrum párti vagyok :)
    A millefioriknál szoktam elcsábulni elég sokszor, nagyon szeretem őket.

    Ezzel a kékkel én is szemeztem már egyébként, de annyira nem a szinem a kék, otthagytam :)

    VálaszTörlés
  2. en 96-ost hasznalok - jobbnak tartom a konzisztenciajat,konnyebb vagni - es olcsobb.Viszont kisebb szinvalasztek,mint a Bullnal.

    VálaszTörlés
  3. A kék-kék az nekem sem igazán a színem, de ebben van valami türkizes beütés, de persze majd meglátom milyen lesz égetés után.
    Vágni tényleg könnyebb, vékonyabb... próbálkozom.:-) Majd beszámolok milyen lett.

    VálaszTörlés
  4. Én ehhez nem értek, de kíváncsian várom az átalakulásukat!

    VálaszTörlés
  5. Az nem baj, mindenki véleménye FONTOS!:-)

    VálaszTörlés
  6. A kérdésedről fogalmam sincs :-D , de ezek nagyon szép üvegek! Vajon mi lesz belőlük?

    VálaszTörlés
  7. Hú, már alakulnak...jövőhéten megmutatom!:-)

    VálaszTörlés
  8. Én eddig azt hiszem csak spectrum üveget vettem, mindig kikérem a GM boltosok tanácsát, mivel még kezdő vagyok. Sokszor van, hogy nagyon tetszenek üvegek, szép színesek, mintásak, de mégis ott hagyom őket mert lebeszélnek az eladók, hogy a spectrummal nem tudom kombinálni. Na majd meglátjuk... :D

    Amúgy innen a lila tetszik a legjobban :$ de mind nagyon szép!

    VálaszTörlés
  9. Nekem is az a bajom egyedül a spektrummal, annak ellenére hogy azt használom leginkább az olcsósága miatt, hogy kisebb a színválaszték.

    VálaszTörlés
  10. Igen, DoRcY a kompatibilitás nagyon fontos. Ha sok Spektrum üveged van, akkor inkább ahhoz érdemes vásárolnod.
    Én imádom a Bullseye-t de az valóban nem olcsó, így néha Spektrumot is használok. De akkor az lényeg, hogy mindenki megtalálja ami neki a legmegfelelőbb ára vagy a színe miatt.:-))

    A kétféle üveg nem kompatibilis, nem olvasztható együtt!!!! (aki nem ismerik azoknak írom):-)

    VálaszTörlés