2010. május 19., szerda

Elcsábultam

Nem éppen így terveztem a múlthéten, de elcsábultam 3 üveg miatt. Nem bírtam nekik ellenállni. Három különböző szín maradt csak fenn a rostán, mert ami igaz az igaz tudtam volna többet is venni. Mindhárom üveg élénk, vibráló és mámorító. Pont alkalmas lenne Borinál a mexikói játékra, de későn találtam rájuk.:-)

Az első üvegem egy piros-narancssáraga több árnyalatú cirmos mintájú üveg. 
Ö az:


A második üvegben a kék különböző árnyalatai találhatóak, néhol kicsit türkizbe hajló és szintén cirmos beütésű.
 

A harmadik szín a lila. Ez az üveg kissé áttetsző, nem annyira tömör, de természetesen szintén cirmos.


Mindhárom üveg Spektrum. Ritkán szoktam Spektrum üveget venni, Bullseye üveg párti lennék. De most a színek miatt nem tudtam ellenállni, kipróbálom milyen lesz. Kíváncsian várom az égetést!!?

Szerintetek Spektrum vagy Bullseye? Ti mi mellé teszitek vagy épp nem teszitek a voksotokat? Szoktatok-e elcsábulni, és a színek után menni?:-)