2010. május 26., szerda

Meska - Kalandra fel!

A névváltoztatás a Meska boltomat is érintette. Mérlegelnem kellett két dolog között.
1. Megtartom a régi KNM Üvegilág nevemet és a 100%-os eladási statisztikámat, és értékeléseimet, de más lenne a nevem mint a blogomon, a készülő weboldalamon, így kockáztatva, hogy a két név zavart kelthet?
2. Vagy újra kezdem a Meskán, magam mögött hagyom az elmúlt 3-4 pozitív hónapot,a sok munkát és a viszonylagos ismertséget de az új nevem, (kinema) egységes és érthető, követhető lesz mindenki számára.

Én a második mellett döntöttem, úgy gondoltam ha már névváltoztatás akkor úgy egységes és egész, ha mindenhol megtörténik a név változtatás. Így a Meskával is pár levélváltás után sikerült megegyezzek és most mindent elkezdhetek előlről. :-)
Úgy éreztem, 3-4 hónap mégha egyfelől sok is, mégsem annyira sok, hogy ne lehetne újra bekúsznom a szemezgetőbe, stb. Remélem a munkám és az egyéniségem felismerhető és követhető lesz!?

Az elmúlt hónapban sajnos nem volt időm a boltommal foglalkozni, de ma végre elkezdtem feltölteni a régi ékszereimből is (ami még van), és remélhetőleg jövő héten az újak is felkerülnek. Még fotózni kell őket és utána go!:-)

Szeretnék újra bekerülni a Meska vérkeringésébe. Remélem megismernek majd, és az idő engem igazol, hogy jól döntöttem...??!!:-)

Pár ékszerem ami újra a piacon!








Folyt köv...

2 megjegyzés:

  1. A felső Lilla lánc már az enyém! Csodálatos! Ahogy meghozta a postás, rögtön fel is vettem! :-)

    VálaszTörlés
  2. De jóóóó, hogy megkaptad és tetszik!!:-)))))) Éljen! Éljen!:-)))))

    VálaszTörlés