2010. május 20., csütörtök

Kedvenc színeitek?

Makay Anikó blogján fedeztem fel egy érdekes felkérést. Mivel a lelki megközelítés fontos számomra én is kipróbáltam és összeállítottam az én kedvenc színeimet, amik most épp a lelkemben laknak.:-)
Akár évszaknak megfelelően is tudok épp színekért rajongani, most épp a türkiz-lila korszakomat élem. Ez sok ékszeremen is látszódik, szeretem ezeket a kevert színeket.
Nagy kedvencem még a piros-bordó-narancs-zöld és még a szürke is. De bármennyire is habzsolnám a színeket, most maradtam a két fő kedvencemnél.
Az üvegimádatomat persze nem tudtam félretenni és ilyen csodás darabokat találtam a neten. A kép alatti linkek megmutatják a forrást. (már ahol sikerült kinyomozzam az alkotót, vagy közzétevőt)




1 megjegyzés:

  1. Szia Kinema, üdv a játékban. A türkiz-lilához én is szívesen csatlakozom, korszaktól függetlenül is. :-)

    VálaszTörlés