2010. május 12., szerda

Viva Mejico - Gigaméretben!

Jött az új játék, az új hangulat, MEXIKÓ!
Szerettem ezt az ötletet, de bevallom számomra elég nehéz volt.
Nehéz, de élvezetes, mert szeretem a kihívásokat!
Ennek a játéknak a háziasszonya és ötletgazdája is egyben  Kreativmano.
 
Az én üvegékszerem egy bordó-narancs színű, üvegrogyasztással készült ezüsttel kombinált Gigamedál :-)
Még anno mikor Mexikó stílusban kellett berendezzek egy vizsga lakásomat, akkor sok háttér anyagot olvastam a mexikói lakberendezésről. Most az érzéseim után mentem és  valami színeset és nagyot szerettem volna alkotni,hogy kifejezhessem számomra mit jelent a mexikói hangulat üvegékszerbe oltva.
Így született meg ez a gigamedálom.:-))))
Lássuk csak, mit sikerült megalkotnom:


Ő a "kis-huncutka" - teljes hossza, majd 15 cm!:-))) Ugye mily "kis" cuki? Szóval nem apróztam el, az már 1x biztos!:-)))

Most várom az új kihívást, felhívást és nagyon élvezem, hogy folyt. köv.! Hajrá Reyca!

3 megjegyzés:

  1. Szép lett, tényleg nem pici darab, de nam baj, kell ilyen is :)

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok, nagyon ízléses darab lett!
    Kukkants be hozzám Marcsi!
    ;)

    VálaszTörlés
  3. Köszi Lányok!
    Na, megyek kukkolni!!:-)))))

    VálaszTörlés