2010. október 2., szombat

Ezüstgyurma

Gyere és látogass el az ezüstgyurma weboldalamra! 

A nyári workshopon kerültem először igazán közelebbi kapcsolatba az ezüstgyurmával (mutattam is nektek). Előtte is már ismeretem, ki is próbáltam, nagyon megtetszett,szerettem is, de valahogy itthon  nem sikerült maradandót alkotnom:.-) Most  pár hete viszont volt szerencsém Sopronban elvégezti az Art Clay Silver Level I. tanfolyamot. Most megmutatom az első ezüstgyurmából készült ékszereimet. Persze itt nem a kreatívkodás volt a fő cél, hanem minél több technika megismerése és kipróbálása, egy megadott témára. Hogy nektek is tovább adhassam a tudásomat!

Ők sikeredtek...






Ha tőlem szeretnél tanulni, nézd meg az ezüstgyurma oldalamat, a tanfolyamaimon készült tárgyakat, és jelentkezz e-mailben!

EZÜSTGYURMA WEBOLDAL: ITT TALÁLHATÓ

14 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek lettek!Már több helyen olvastam az ezüstgyurmáról,és egyre jobban érik bennem a gondolat,hogy kipróbáljam.:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jól néznek ki, gratulálok :)

    VálaszTörlés
  3. Te örök kísérletező! Mindig kisütsz valami jót :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépek lettek! Ügyi vagy! :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon klasszak!!!!!! Az a levél!!! De a többi is!

    VálaszTörlés
  6. szepek lettek, izgalmas anyag!:) Tovabbi sikereket vele!:)

    VálaszTörlés
  7. Kösziiiiiiiii Csajok!:-))))puszzzz

    VálaszTörlés
  8. Hűha! Egyszerűen gyönyörűek, elképesztően jól bánsz eszel az ezüstgyurmával! :)

    VálaszTörlés
  9. Drága Marcsi!
    Gyönyörű lett mindegyik. :)
    Látogass el hozzám, megemlítettek a blogomon: susubloglistaja.blogspot.com
    Puszi,
    Susu

    VálaszTörlés
  10. Hű de gyönygörűek,nagyon ügyesen bánsz vele.. Ettől nekem is kedvem lett kipróbálni :) Abba ne hagyd!

    VálaszTörlés
  11. Köszi, köszi, köszi....drágáim!:-)

    VálaszTörlés
  12. Ezek nagyon jók, különösen a levél ! Nem is hallottam még ezüst gyurmáról :))

    VálaszTörlés