2010. július 31., szombat

Kék vízszintesben

Ez a nyakláncom a legelső vízszintes medálom. A botmedálokat aki üveggel foglalkozik, szinte mindenki függőlegesen használja (lehet, hogy van kivétel, én még nem láttam, elnézést ha tudatlan vagyok). Természetesen ez nekem is nagyon bejön,szeretem őket, de jobban szeretek kilógni a sorból és a saját fejem után menni, így született meg ez a nyakláncom.  Arra gondoltam milyen dögös lenne ha a megszokott formát elfektetném, ez lett belőle. Ez a formavilág is nagy kedvencem lett (mint a masnik) és szívesen tervezek velük a továbbiakban is. Ezután a lánc után jött még pár hasonló,  majd őket is megmutatom. A fejemben pedig már ott vannak az újak.




4 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik az ötleted, csak nekem kicsit sok a többi gyöngy rajta.
    Csudaszép ez a kék üveg!!! :)

    VálaszTörlés
  2. Ez egy hosszú lánc, a teljes hossza majd 60cm, de persze ettől neked bőven lehet sok!:-D Köszi, hogy őszinte vagy!:-)))))

    VálaszTörlés
  3. Wow,nekem ez így nagyn tetszik,én mindenképp hordanám :)

    VálaszTörlés
  4. Ugye???:-)))) nekem is.:-))) (mondjuk én elfogult vagyok) :-)))) Nagyon köszönöm, jól esett Evelin amit írtál!

    VálaszTörlés