2010. július 27., kedd

Nagy boldogság!:-)

Az úgy kezdődött, hogy tavaly arra az elhatározásra jutottam, hogy belevágok főállásban a kézműves létbe. Elegem volt az esténkénti alkotásból, a kompromisszumokból, hogy ez csak a hobbim, arra vágytam és vágyok, hogy ez lehessen a hivatásom és a hobbim egyben, hogy csak ezzel foglalkozhassam.  Arra vágyok, hogy a fejembe lévő ötleteket ne este munka után fáradtan, hanem, napközben, erre koncentrálva ,100%-ban végezhessem. Ez jó nekem, a családomnak és a vásárlóimnak is. Így olyan ékszereket készíthetek ami a saját tervezésem, amiben benne van a szívem-lelkem.:-)
Nekivágtam hát. Az elmúlt hónapok csak erről szóltak, mindent eköré építettem, pályáztam vissza és visszanem térítendő pénzekre, üzleti tervet írtam, cash flowt készítettem, tanácsokat kértem és fogadtam....és most a megnyert pénzből saját műhelyem lesz! (igaz csak a lakás egyik részében), de lesz.:-) 

Saját kemencém, csiszoló és fűrészgépem, gyöngyözéshez lámpám, és még sok sok apróbb szerszámom, minden alapom megvan álmaim megvalósításához. 
Nagyon-nagyon boldog vagyok, és úgy érzem végre szabadon szárnyalhatok és alkothatok, nem lesz bérégetés és kompromisszumkötés. Saját szerszámokkal, saját ötletekkel végre megmutathatom úgy igazán, hogy mit is tudok. Sajnos a kemencémre várni kell, mert Amerikából jön (de bízom benne, hogy nem sokat),  addig is várom a többi gépet és szerszámot, és pakolok és alakítok, a lakásban, hogy minél előbb dolgozhassam, úgy kinema módra!


Mivel hiszem, hogy minden okkal és akkor történik mikor annak itt az ideje, és hiszem, hogy mi alakítjuk a sorsunkat, jelenünket és jövőnket. Most küldök Nektek egy általam festett szeretet mandalát, hogy Ti is azt és úgy csináljátok, ahogyan szeretnétek!
Legyen erőtök a vágyatok megvalósításához, vagy akár egy újrakezdéshez is, mint nekem!
Tudom, még hosszú út áll előttem, de ez az út boldog és alkotással teli lesz, és ez nagy-nagy öröm.:-)
Kívánom Nektek álmaitok megvalósulását! :-D

24 megjegyzés:

  1. Gratulálok!!!!
    Legyen sok-sok örömöd az alkotásban!!!!

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű a mandala! A rózsaszín-lila párosítás nagyon közel áll a szívemhez :)

    Sok sikert az újra kezdéshez!!!!!

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok! :)További sok sikert! :)
    Nagyon szép a mandala! :)

    VálaszTörlés
  4. Köszi Lányok Tímel és Sesame! Nagyon-nagyon kösziiiiiiiiiiiii!:-D

    VálaszTörlés
  5. Tiszta szívből gratulálok! Nagyon megérdemled, hogy valóra váljanak az álmaid! :)

    VálaszTörlés
  6. A mandala tényleg gyönyörű! Én is sok sikert és kitartást kívánok az alkotáshoz és a vállalkozáshoz! Teljesen egyetértek azzal a mondattal, hogy az életünket mi alakítjuk :)

    VálaszTörlés
  7. Gratulálok és sok sikert kivánok! :)
    Nagyon szép a mandala, köszönjük :)

    VálaszTörlés
  8. Én is gratulálok!!!
    A te példád erőt ad ahhoz, hogy egyszer majd én is eljussak idáig. De sajnos erre még várni kell...

    VálaszTörlés
  9. Gratulálok a sikerhez! :))) Milyen jó amikor valami ilyen izgalmas új dolog kezdődik :)

    VálaszTörlés
  10. Annyira drágák vagytok!!!!:-D
    Én komolyan, nagyon köszönöm amiket írtatok MINDENKINEK Egyenként...Susu, Nasi, Rita, Kiskalács, Moonsafari!:-)))

    Kiskalács eljön majd az időd!!! Hidd el!:-))

    VálaszTörlés
  11. Kedves Kinema! Nagyon szívhez szólóan írtál, végig futkosott rajtam az a jó értelemben vett libabőr, míg olvastam a soraidat! :-) Gratulálok és a további alkotásaidhoz sok sikert és ihletet kívánok! Szeretettel: Veronika

    VálaszTörlés
  12. Gratulálok, ez tényleg nagy öröm! Sok szép alkotónapot-hónapot-évet kívánok még! :o)

    Norita

    VálaszTörlés
  13. Kedves Veronika!
    Nagyon cuki vagy,kösziiiiiiii amit írtál, nagyon jól esett.:-D

    Norita Neked is ezer köszönet a soraidért!:-D

    KÖSZÖNÖM LÁNYOK!:-D Imádom, hogy ilyen kedvesek vagytok!:-)

    VálaszTörlés
  14. "Csak akkor születtek nagy dolgok,
    Ha bátrak voltak, akik mertek
    S ha százszor tudtak bátrak lenni,
    Százszor bátrak és viharvertek."
    Sok sikert és kitartást a munkádban!
    Üdvözlettel: Hajni

    VálaszTörlés
  15. Gratulálok és sok sikert kívánok! :)) Örülök az örömödnek! :)))

    VálaszTörlés
  16. Kedves Hajni! Nagyon-nagyon hálás vagyok ezért idézetért:-) KÖSZÖNÖM!

    VálaszTörlés
  17. Ismeretlenül is gratulálok! Klassz dololg, ha azt csinálhatod, amit szeretnél!!! Sok örömet kívánok a munkádhoz és alakuljon úgy, ahogy tervezted. Nem kis beruházás, kívánom, hogy mihamarabb térüljön meg! A pályázatok miatt meg külön gratula, én kálváriát jártam végig, de nem adtak kezdőnek. :(((

    VálaszTörlés
  18. Kedves Kata!
    Köszönöm, köszönöm kedves Kata!:-) Csak ismételni tudom önmagam.:-)
    Nekem is csúszott pár hónapot, 1-2 dolog miatt, de összességében tökéletesen elégedett vagyok, és valószínűleg a pályázatommal is elégedettek voltak, mert szinte sz összes pénzt megkaptam amit kértem.:-))))
    Szóval már csak dolgoznom kell!! Amire már nagyon vágyom!!!:-D

    VálaszTörlés
  19. Hú, te egy nagyon bátor és talpraesett lány vagy. Megtetted azt amit páran csak legmerészebb álmainkban... És roppant irigy is vagyok. :D De jó értelemben! Szóval így tovább!

    VálaszTörlés
  20. Köszi Kedves Tiszi!!:-))))
    Ha hiszed ha nem 10ből 8an hülyének néztek, de engem nem érdekelt. A szűk családom támogat, én pedig ki szeretném próbálni magam. Nem szeretnék öreg koromban arról ábrándozni,hogy mi lett volna ha. Egyszerűen csak azt éreztem valahonnan legeslegbelülről,hogy szeretném csinálni, valami ősi erő ami hajt és nem adom fel!!!:-D És persze örülök ha másnak is erőt tudok adni, hogy kipróbálja önmagát!!! Mert ha mi magunk nem hiszünk magunkba akkor mások hogy higgyenek..nem igaz?:-))))))

    VálaszTörlés
  21. Ez a mandala gyönyörű, szépek az üvegeid is !

    VálaszTörlés