2010. július 27., kedd

Nagy boldogság!:-)

Az úgy kezdődött, hogy tavaly arra az elhatározásra jutottam, hogy belevágok főállásban a kézműves létbe. Elegem volt az esténkénti alkotásból, a kompromisszumokból, hogy ez csak a hobbim, arra vágytam és vágyok, hogy ez lehessen a hivatásom és a hobbim egyben, hogy csak ezzel foglalkozhassam.  Arra vágyok, hogy a fejembe lévő ötleteket ne este munka után fáradtan, hanem, napközben, erre koncentrálva ,100%-ban végezhessem. Ez jó nekem, a családomnak és a vásárlóimnak is. Így olyan ékszereket készíthetek ami a saját tervezésem, amiben benne van a szívem-lelkem.:-)
Nekivágtam hát. Az elmúlt hónapok csak erről szóltak, mindent eköré építettem, pályáztam vissza és visszanem térítendő pénzekre, üzleti tervet írtam, cash flowt készítettem, tanácsokat kértem és fogadtam....és most a megnyert pénzből saját műhelyem lesz! (igaz csak a lakás egyik részében), de lesz.:-) 

Saját kemencém, csiszoló és fűrészgépem, gyöngyözéshez lámpám, és még sok sok apróbb szerszámom, minden alapom megvan álmaim megvalósításához. 
Nagyon-nagyon boldog vagyok, és úgy érzem végre szabadon szárnyalhatok és alkothatok, nem lesz bérégetés és kompromisszumkötés. Saját szerszámokkal, saját ötletekkel végre megmutathatom úgy igazán, hogy mit is tudok. Sajnos a kemencémre várni kell, mert Amerikából jön (de bízom benne, hogy nem sokat),  addig is várom a többi gépet és szerszámot, és pakolok és alakítok, a lakásban, hogy minél előbb dolgozhassam, úgy kinema módra!


Mivel hiszem, hogy minden okkal és akkor történik mikor annak itt az ideje, és hiszem, hogy mi alakítjuk a sorsunkat, jelenünket és jövőnket. Most küldök Nektek egy általam festett szeretet mandalát, hogy Ti is azt és úgy csináljátok, ahogyan szeretnétek!
Legyen erőtök a vágyatok megvalósításához, vagy akár egy újrakezdéshez is, mint nekem!
Tudom, még hosszú út áll előttem, de ez az út boldog és alkotással teli lesz, és ez nagy-nagy öröm.:-)
Kívánom Nektek álmaitok megvalósulását! :-D