2010. július 15., csütörtök

Magyar Kézművesek Boltjában - kinema üvegékszerek

Nagy megtiszteltetés ért, elutazásunk előtt pár nappal sikerült Deák Mártival és Bardócz Évivel megállapodnom, hogy ezentúl kinema üvegékszereket is lehet kapni a Magyar Kézművesek Boltjában

A bolt tüneményes, kedves és csupa-csupa jobbnál jobb kézműves munkákkal van teli. Ezért is nagy megtiszteltetés számomra, hogy ezentúl az én ékszereim is ott lehetek az igényes, egyedi kincsek között. Nagy-nagy boldogság ez számomra.:-D Hipp-hipp hurrrááá!!!:-D

Ha lesz időtök és kedvetek mindenképpen látogassatok el Budára, igyatok egy  bodzaszörpöt (isteni finom, én kipróbáltam, az egyik legnagyobb kedvencem) és nézzetek körül ebben a csodaszép kávézóval egybenyitott boltban. A kiszolgálás kedves, az innivalók finomak és még hab a tortán a sok-sok szép kézművesmunka.

Pár új és régebbi nyakláncom, gyűrűm is  már a Boltban van. 
Kettőt ebből meg is mutatok, (a rózsaszín már elkelt, épp tegnap tudtam meg):-)



Indulhat a felfedezés!

(a fényképekért ezer bocsánat, de olyan gyorsan alakultak az események, és mikor kész lettek már nem volt időm elvinni fotózni őket, és én még itthon csak ilyen képeket tudok csinálni)

5 megjegyzés:

  1. Gratulálok! :)Eggyel több ok, hogy most már aztán tényleg ellátogassak oda :)

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok! Biztosan nagy sikere lesz az ékszereidnek! :))

    VálaszTörlés
  3. Köszi Lányok!:-D Remélem!:-)))

    VálaszTörlés
  4. Tiszta szívemből gratulálok! Nem csoda, hogy az első ékszer, már el is kelt. :)

    VálaszTörlés