2010. október 17., vasárnap

Bohókásan

A szeptemberi Visszafogottan bejegyzésemhez hasonlóan egy újabb áttetsző medálomat szeretném megmutatni nektek, kicsit másként. Azért tettem be az előző linkemet, hogy össze lehessen hasonlítani, hogy egy majdnem hasonló alapkoncepcióból is milyen  más hatást lehet elérni egy pici különbséggel. 

Már a medál sem ugyan olyan, csak hasonló, de a nyakpánt helyett, újra a textil vonalat vettem elő. Talán szőrös hatású a textil, de lehet, hogy inkább csak szálkásnak kellene nevezzem? Nemigazán találtam rá frappáns és egyben találó kifejezést. :-) Ami biztos, szerettem volna, hogy a textillel a nyakláncom ne  a visszafogott, hanem inkább a bohókás arcát mutassa.



6 megjegyzés:

  1. Ú...á... jaj...
    gyönyörű....
    (nem lehetne nem fehér háttér előtt újra fotózni, hogy a hozzás hasonló vaksik jobban láthassák? Mert gyönyörű így is, de inkább csak sejtem...)

    VálaszTörlés
  2. ez de csodaszép ^^ pedig nem rajongok a rózsaszínes színekért,de ez tetszik :)

    VálaszTörlés
  3. Sajna Cili ezt már nem tudom újra fotózni, kinn van a Karmazsinban, de teljesen igaz, hogy legközelebb ezeket lehet, hogy sötét háttér előtt kellene fotózni.....:-)))

    Köszi csajok a dicséretet!:-)))

    VálaszTörlés
  4. na nem baj:-) azért továbbra is gyölörűűűűűűűűűűűűűű (nem gépeltem félre, Durrell-től ered a "gyölörűszemével" kifejezés - Madarak, vadak, rokonok)

    VálaszTörlés