2010. október 8., péntek

VERA NÁSFA (és kicsit kinema)

Vera Násfával már nagyon régóta elterveztük, hogy együtt fogunk alkotni. Én adom az üvegeimet és Ő a drótjait és a fantasztikus tudását. Ez az üveg-drót párosítás tehát egy régi ötletünk, de a megvalósításra valahogy csak nemrég kerítettünk sort. Vera azóta már több üvegemet is befoglalta az utóbbi napokban, és terveztem is, hogy bemutatom őket szép sorban, de ma borult az a bizonyos....TERV! Ma megláttam Veránál a két legutóbbi üvegemet, és úgy döntöttem velük kezdem! Annyira, de annyira megtetszett. Persze a többi is tetszett amit eddig csinált, de ez a kettő, ez teljesen levett a lábamról! 

Ők pedig nem mások, mint az Élet Elixírjei páros!





7 megjegyzés:

  1. Nagyon jo parost alkottok es a kek-zold is szuper duo! :) Tovabbi sikeres kozos alkotast nektek!:)

    VálaszTörlés
  2. Igazán gyönyörűek!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  3. Húúú... Ez aztán igen!!! :)
    Különleges, egyedi. Gratulálok mindkettőtöknek!
    Sok közös munkát kívánok Nektek!

    VálaszTörlés
  4. Uhhh,hát megértem :) Ezek baromi jók! MINDKETTŐ :)

    VálaszTörlés
  5. Köszi Lányok, Vera nevében!:-D

    VálaszTörlés
  6. Igen , tényleg nagyon jók, Veránál is szoktam nézni,hogy mit alkottok együtt! :)Nekem ezekből a kék tetszik :)

    VálaszTörlés