2010. október 10., vasárnap

SORSOLÁS

KÖSZÖNÖM,
hogy ilyen sokan velem játszottatok itt a blogomon és az FB oldalamon (133)!

KÖSZÖNÖM,
azoknak a kedvességét akik a saját oldalukon szintén megosztották a játék felhívásom!


KÖSZÖNÖM,
a hozzászólásokat, fantasztikusan jó volt olvasni amiket írtatok!

Ezer köszönetem ezért az 1 hétért Nektek!:-)


A JÁTÉK NYERTESEI
(mert úgy döntöttem cserébe a rengetek hozzászólásért, két nyertes lesz)
 
1. Kriván Anikó
2. Norono

Várom a nyertesek jelentkezését!



9 megjegyzés:

  1. Gratulálok a nyerteseknek! De azért egy kicsit fáj a szívem.:)))

    VálaszTörlés
  2. Csatlakozom az előtem szólóhoz, de azért gratula a nyerteseknek!:o)

    VálaszTörlés
  3. Ezt nem hiszem el!Hűűű de szerencsés vagyok!
    Köszönöm! :-)))

    VálaszTörlés
  4. Sárgulok, zöldülök :-) Köszönöm a játékot Kinema! Nóri, te pedig nagy mázlista vagy, nem lottózunk együtt???!!

    VálaszTörlés
  5. Gratulálok a nyerteseknek!
    Köszönöm a játékot!

    VálaszTörlés
  6. Gratu a nyerteseknek, én a saját Kinema szerzeményemmel vigasztalódom :)

    VálaszTörlés
  7. El sem hiszem!! Nagyon köszönöm! Boldog vagyok, hogy én lettem a szerencsés!

    VálaszTörlés
  8. Hú, de jó meg vagy!!!:-))))) Légyszi írj egy postacímet, hogy hová postázzam a nyakláncot!:-)

    VálaszTörlés