2010. október 24., vasárnap

Üvegkarkötő terve

Most, hogy végre a kemencém megérkezett, megvalósíthatom sok elképzelésemet, köztük a nyár óta dédelgetett tervem, az üvegkarkötő készítését. Ez az üvegékszer Magyarországon még nem ismert, ezen akarok az elkövetkezendő hónapokban  változtatni.
Természetesen  a karkötő is fusing technikával készül, többszöri égetéssel, így elég sok munka van vele, de én nem bánom, sőt alig várom, hogy végre nekiláthassak a megvalósításának!
Arra gondoltam mutatok pár képet, amit még nem én készítettem, két külföldi oldalon találtam. Így Ti is látjátok, hogy pontosan mi is az az üvegkarkötő, és mivel szeretnék többek között foglalatoskodni az elkövetkezendő hetekben, hónapokban....!:-)


15 megjegyzés:

  1. Nem csodálom, hogy rabul ejtett a gondolat, csodaszépek!!! :D

    VálaszTörlés
  2. Hajrá Marcsi! Egy ilyesmire én is beneveznék, az tuti!

    VálaszTörlés
  3. Hű, ezek nagyon szépek!!! Jó sok munka lehet benne, de megéri!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépek! Hajrá, én nagyon fogom várni a kész karkötőt! Nagy újítás az biztos! :)))

    VálaszTörlés
  5. Alig várom a kinemás verziókat, biztos szuperek lesznek!!!

    VálaszTörlés
  6. AAAAA, leesett az állam... Nagyon szépek. Sok sikert a kivitelezéshez!!!

    VálaszTörlés
  7. Sok munka van benne, sok égetés, szóval nem egy olcsó darab, de szerintem is megéri!!!:-)))) Remélem 1-2 héten belül már lesznek kész darabjaim.:-))))
    És úgy örülök, hogy Nektek is ennyire bejön!:-)))

    VálaszTörlés
  8. Kíváncsian várom a te verziódat! Nagyon szépek ezek a karkötők, különösen az első tetszik. Hajrá!

    VálaszTörlés
  9. Nagyon jól néznek ki, már alig várom a te változatodat!

    VálaszTörlés
  10. Gyönyörű szépek, nem is gondoltam, hogy ilyen "nem egyenes dolgokat" is lehet készíteni fusiggal:) Már nagyon-nagyon várom a Kinema féle változatokat, de biztosan csodaszépek lesznek:)

    VálaszTörlés
  11. Gyönyörűek, de én tudom, hogy a Tieid még szebbek lesznek! :)

    VálaszTörlés
  12. Igazán szuper, hogy végre megérkezett a kemencéd, biztos tele vagy most ötlettel!!! Nagyon várom már a karkötőket!

    VálaszTörlés
  13. Köszi Drágáim!:-))))) Nagyon jól esik, hogy ennyire bíztok bennem!:-D

    VálaszTörlés