2010. október 19., kedd

Kemence

Nagy nagy dolgok történnek mostanában velem, az egyik ilyen, hogy VÉGRE jön a kemencém!
Mikor leültem írni, hogy elmesélem a jó hírt, még úgy tudtam holnap lesz a nagy nap. Sajnos közben jött egy telefon, hogy csúszik az egész a speditőr cég hibájából, mert ugyan ígértek egy fuvart , de se oda nem mentek a kemencéért se a telefont nem veszik fel azóta. Ami szerintem igen gáz hozzáállás! Így marad a péntek, mert új szállító céget kell holnap keresni! Így aztán persze kicsit csalódott vagyok, mert már nagyon vártam. Eleve a szállítás Amerikából hosszadalmas folyamat volt, és nagyon be vagyok  és voltam sózva, de aztán a következő percben már úgy gondoltam, ha már ilyen hosszú időt kibírtam, akkor ez a pár nap nap nem olyan vészes, kibírom hát péntekig!:-)
Szóval a kemence sztori folytatódik! Azaz, ha megérkezett mesélek róla és meg is mutatom majd nektek közelebbről!
Szurkoljatok egy jó speditőr cégért!:-D

7 megjegyzés:

  1. Szurkol,szurkol,még a hajam szálai is keresztbe ugrottak :)

    VálaszTörlés
  2. Szurkolok neked nagyon! És kíváncsian várom a képeket, hogy milyen az új kedvenc. :)))

    VálaszTörlés
  3. Kösziii, lányok!Minél többen szurkolunk remélem annál gyorsabban érkezik!:-DDD

    VálaszTörlés
  4. Veled együtt izgulok! :) Én egy ágyat vettem mostanában, azt mondták hat hetet kell rá várnom. Hmmm. Aztán másnap hívtak, hogy hoznák az ágyat, hozhatják? Háthogyacsudábanem!

    VálaszTörlés
  5. Én ma olvastam (pénteken!!!) csak ezt a bejegyzésedet!
    Szorítok, hogy ma ottlegyen a kemencéd!!!
    Már mondtam Neked, és most is mondom, hogy Te sokunk álmainak megvalósítója vagy... :D
    Puszi

    VálaszTörlés
  6. Elvileg ma már megérkezett :) Tűzzománcozó koromból ismerek egy fajta kemencét, az elég nagy volt :) Hol fér el a tied? Van "kis" műhelyed? Mert a budafoki paneleket azt hiszem nem erre tervezték anno :D Sok sikert és ötletet kívánok a munkádhoz :)

    VálaszTörlés
  7. Köszi, köszi, köszi, MINDENKINEK!:-) Megérkezett, örömmel jelenthetem!!!!

    VálaszTörlés