2010. október 24., vasárnap

Nóri levele

Kaptam már sok kedves, dicsérő e-mailt, amit ezúton is köszönök mindenkinek. Ez a levél azonban épp egy nagyon rossz passzomban kapott el, így ott és akkor nagyon jól esett. 
A rosszkedvem azóta már elmúlt, de úgy érezem ezt a kis pár soros levelet szívesen megosztanám veletek is.
Természetesen Nóri beleegyezését is kikértem. Ő áldását adta...
Íme a levele:
Kedves Mária!

Nagyon örülök, hogy mi is örömet szereztünk neked a sok jelentkezéssel a játékodra! De hidd el te sokkal nagyobb örömet szereztél nekünk azzal, hogy játszhattunk a gyönyörű ékszereidért!
Ezt most nem azért írtam, mert olyan szerencsés vagyok, hogy ráadásul meg is nyerhettem az egyiket! Már amikor olvastam a kezdő soraidat, rögtön az jutott az eszembe, hogy mennyire aranyos vagy, hogy így gondolod! De remélem tudod, nekünk is mekkora örömet szereztél! Nem csak a játékoddal persze, nekem annyira jó érzés nézegetni a munkáidat, gyönyörködni bennük.

Köszönöm!
                        Nóri (Norono)

  

Köszönöm Nóri!:-)



2 megjegyzés: