2010. június 22., kedd

Festmények üvegékszerbe zárva

Már az 5. fordulónál járunk az Alkossunk együtt játékban!  Glassimo egy hihetetlen jó ötlettel állt elő, a játék címe: "Festmeny inspiralta ekszer" volt.

Be kell vallanom töredelmesen, hogy én egy régebbi gyűrűmmel neveztem, mert az eredeti ötletemet (Vasarely) nem tudtam határidőre befejezni, még égetni sem volt időm. Odáig jutottam vele, hogy összeállítottam üvegből. Ígérem, ha kész leszek vele, akkor feltétlenül megmutatom nektek.
Írtam egy levelet a Juditnak (Glassimo), hogy régebbi ékszerrel is nevezhetek-e, és ő igent mondott, ezúton is köszönöm Neked!:-)

Ez a fusinggal készült gyűrűm, már anno is a hullámzás nevet kapta mikor készítettem. Mikor rádöbbentem,hogy nem leszek kész a Vasarely ihlette ékszeremmel, egyből ez a gyűrűm és az egyik kedvenc impresszionista festőm (mert több is van) Claude Monet vizes képei ugrottak be. 
Íme a végeredmény.



ÉS lássuk a főszereplőket külön külön is.:-)

Claude Monet: Séta a pourville-i sziklák felett.


És a gyűrűm, ami hullámokat szimbolizálja és számomra összhangba van  a  Monet képpel.


Örülök, hogy újra együtt játszhattunk és a többi kedves alkotó sok szép munkáját megnézhetitek ITT.

8 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett a gyűrű és én is igencsak kedvelem Monet munkáit! :)

    VálaszTörlés
  2. Húúúúú de gyönyörű ez a gyűrű!!
    Na jó Monet se kutya! :D

    VálaszTörlés
  3. Köszi Nektek Réka, Dóri, annyira kedvesek vagytok!:-D

    Imádom az impresszionistákat...IS.:-)))

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett!!!
    Én is impresszionista rajongó vagyok, bár inkább Lautrec mint Monet. :)

    VálaszTörlés
  5. Piroseper, én is inkább Lautrec, majd Van Gogh és azután Monet!:-D (sorrendem)

    De fusingból a Monet kép ugrott be a víz miatt!:-))

    VálaszTörlés
  6. Igeen, Van Gogh nálam is előbb szerepel, majd Degas és Renoir, Monet csak jóval később. :) Előtte még nem impresszionisták is sorban állnak. Amúgy érthető, hogy miért Monet kép, a gyűrű színei és a hullámok pedig gyönyörűek.

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörű!
    És nem csak Monet-stílusú, de olyan Kinemás is... :D:D:D
    Marcsi szeretettel várlak a blogomon a következő fordulóra! :)

    VálaszTörlés