2010. június 22., kedd

Festmények üvegékszerbe zárva

Már az 5. fordulónál járunk az Alkossunk együtt játékban!  Glassimo egy hihetetlen jó ötlettel állt elő, a játék címe: "Festmeny inspiralta ekszer" volt.

Be kell vallanom töredelmesen, hogy én egy régebbi gyűrűmmel neveztem, mert az eredeti ötletemet (Vasarely) nem tudtam határidőre befejezni, még égetni sem volt időm. Odáig jutottam vele, hogy összeállítottam üvegből. Ígérem, ha kész leszek vele, akkor feltétlenül megmutatom nektek.
Írtam egy levelet a Juditnak (Glassimo), hogy régebbi ékszerrel is nevezhetek-e, és ő igent mondott, ezúton is köszönöm Neked!:-)

Ez a fusinggal készült gyűrűm, már anno is a hullámzás nevet kapta mikor készítettem. Mikor rádöbbentem,hogy nem leszek kész a Vasarely ihlette ékszeremmel, egyből ez a gyűrűm és az egyik kedvenc impresszionista festőm (mert több is van) Claude Monet vizes képei ugrottak be. 
Íme a végeredmény.



ÉS lássuk a főszereplőket külön külön is.:-)

Claude Monet: Séta a pourville-i sziklák felett.


És a gyűrűm, ami hullámokat szimbolizálja és számomra összhangba van  a  Monet képpel.


Örülök, hogy újra együtt játszhattunk és a többi kedves alkotó sok szép munkáját megnézhetitek ITT.