2010. június 21., hétfő

Barnák

Remélem jól telt a hétvégétek.:-) Nekem pakolással, mert egy kis műhely részt kell kialakítanom az üvegeim és a szerszámaim számára a lakás egyik helyiségéből. Egy háló egy nappali és egy ablaktalan hall....melyik ujjam harapjam???:-)))
Megoldás még nincs, de pakolni azért már elkezdtem...:-)

Azért gondoltam mutatok két nyakláncom. Ők nem a romantikus vénámat tükrözik, ezért aztán nincsen  se masni se csipke.
Van viszont barna színű selyemszalag, keleties vonású fémgyöngy és két eltérő hangulatú, de egyaránt barna színű üvegrogyasztással készült medál.








7 megjegyzés:

  1. A lila kockásat el tudnám képzelni egy egyszerű ceruzaruhához.....

    VálaszTörlés
  2. Mhhh, csokik :) Az első nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörűek! Főleg a felső. :)

    VálaszTörlés
  4. Igen első az egy egyszerűbb ruhához szerintem is passzol. A második kicsit keleties beütésű.

    Épp lehetett volna csoki is...:-)

    Köszönöm Lányok!:-D

    VálaszTörlés
  5. Nekem is nagyon tetszenek, az elsőnek a láncán az a kis csatos megoldás. De a második is gyönyörű :) Nálam is éppen barna fusing üveg van aktuálisan blogon.. ez egy ilyen hétvége! :D

    VálaszTörlés
  6. Az a csatt nagyon jó ötlet!!!

    VálaszTörlés
  7. Esős vasárnap délután....:-D

    A csatt az csak csatt-szerű, de olyan hatása van, nekem is ezért tetszett meg.

    Köszi, köszi, köszi.... Lányok!:-))))

    VálaszTörlés