2010. június 1., kedd

Esküvői lázban újra együtt alkottunk!

Az új játékban Reyca egy nagyon jó ötlettel állt elő. Játszunk esküvőset!!!:-)))) 
Örültem az új témának, mert már régóta foglalkoztam gondolatban az esküvői ékszerekkel. 
Eddig csak halogattam, de most Reyca jóvoltából megalkottam életem első két nyakláncát, és úgy tervezem ennek lesz még folytatása.
Amíg nem készítettem el a saját játékomra a  "ligeti rock'n roll" gyűrűmet addig egészen más elképzeléseim voltak az esküvői ékszerekről, de mióta a MASNI rám talált azóta egyszerűen az üveg-textilmasni kombináció annyira teszik, hogy lassan az ékszereim része lesz. Persze mi másra sikeredhetett volna a játékra készült nyakláncom, mint  masnisra!:-)))
De csak az egyik...a másik láncom inkább egy vagányabb, kissé alternatív  vagy modern menyasszonyra való (nem ezzel neveztem), de nekem ez is nagyon bejön.:-))))

Szóval, MUTATOM........

Az első nyakláncom, (sajnos nem annyira látszik a képen, jobban nem sikerült lefotózni, utólag jöttem rá, hogy valami sötétebb háttér kellett volna, na mindegy) elvileg fehér-bézs színű csíkos, rajta a kinema masnival!:-)))))))))
A nyaklánc selyem és organza szálon függ, ami szintén bézs és fehér színű. A masnitól olyan kis romantikus nyaklánc lett, szerintem.:-)






A másik nyakláncom, inkább egy extravagánsabb menyasszonyra való, aki szereti a hagyományostól kissé eltérő dolgokat ( magamból indultam ki:-))) Bézs csipke és egy csillogó lábnyom a fő motívuma. 
A lábnyom maga nem annyira domináns (ezt is nehéz volt fotózni) a világos alap miatt, de természetes fényben, napsütésben szikrázóan csillog. Nem utolsó sorban mondani valója is van.:-))




Köszönöm az új játékot, ez is nagyon izgalmas volt, mint az előzőek és persze gratulálok mindenkinek, mert csak ámultam  milyen jó kis üvegékszerek készültek  fusing vagy  lámpagyöngy technikával.:-))))
Húúú, Judit (Glassimo) várom a folytatást!!!!:-)

11 megjegyzés:

  1. Lehet, h azért, mert nem igazán látok lábnyomot (oké, kinagyítva már igen :-D), de nekem pont a második tűnik "beolvadósnak", amit többen felvennének a nagy napra. Én mondjuk az elsőt, imádom, ha vmi meg van picit, ízlésesen spékelve egy kis aprósággal és ez a masni nagyon jó ötlet. :-)

    VálaszTörlés
  2. Tök érdekes, amit írsz, hogy pont fordítva gondolod...:-))
    Azt hiszem a masnival nagy szerelem lesz...már kész vannak az új masnis gyűrűim is, majd felteszem őket is. Csak most hagyom, hogy ez a jó kis játék érvényesüljön!:-)))
    Köszi a jó témát Réka!:-)

    VálaszTörlés
  3. Mhh, nem tudnék választani...talán a másodikat, csipke & üveg... de az első is olyan szép, letisztult. Mindkettő nagyon jól sikerült, gratulálok!
    Mindjárt megnézem a többiekét is :)

    VálaszTörlés
  4. Rendicsek, nézd. És ezer köszönetem!:-)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szépek lettek, a masnis kifejezetten Kinemás... :D:D:D
    Szeretettel gratulálok!

    VálaszTörlés
  6. Kedves Frihanna!

    De drága vagy! Ez most különösen jól esett,ha kinemás az jó!!!!:-)))
    Nagyon köszönöm!:-))

    VálaszTörlés
  7. Nekem is a masnis!:) Gratulalok!:)

    VálaszTörlés
  8. Teljesen odavagyok az ékszereidért!!!
    Ezek a masnis és nem masnis esküvői ékszerek ihletet adtak!!!!Rittyentek is egy corsettet hozzá!!!!
    Ha megvan jelentkezem,hogy tetszik...:o)
    Jó munkát addig is,de azért figyelemmel kísérlek!!!Órákig tudnám nézegetni ezeket az üvegcsodákat!!!!

    VálaszTörlés
  9. Köszönöm Lányok!:-))))
    Nagyon-nagyon jól esik amit írtok!:-)
    És várom az ihletett ékszert!:-)

    VálaszTörlés
  10. :o)
    nem ékszer!Corsette-fűzős felsőrész!

    VálaszTörlés
  11. Teljesen elvagyok keveredve ma, a választ kedves Házsárkány a játék kommentjei közé írtam.:-) Ne haragudj....:-))))) Szétestem!:-)

    VálaszTörlés