2010. június 13., vasárnap

Válasz - a szemezgető káoszra

Az előző postban (Szemezgető KÁOSZ) írtam, hogy szőrén-szálán eltűnt egy szemezgető amiben az én "Esküvő II." nyakláncom is szerepelt. 
Ezért írtam egy levelet a Meskának, hogy megkérdezem, hová tűnt az a szemezgető amiben a nyakláncom volt, valamint pár szemezgető a főoldalról egyszer csak valahová tök alulra kerül,  ennek mi az oka?


Ezt a választ kaptam:
Kedves Marcsi!
 
Az archívumban a szemezgetők a beküldés sorrendjében jelennek meg, nem pedig a megjelenés sorrendjében. Ezért fordulhat elő, hogy egy frissen megjelent szemezgető hátrébb kerül a listában.

Ha egy szemezgető eltűnik az archívumból, annak legvalószínűbb oka, hogy szerepel benne egy olyan felhasználó terméke, akit időközben inaktiváltunk. Inaktivált felhasználó termékei mindenhonnan lekerülnek az oldalról, hiányos szemezgetőket pedig nem teszünk közzé még az archívumban sem.

Főleg hétvégente, amikor nem tudunk folyamatosan a számítógép előtt lenni, az is előfordulhat, hogy a nyitólapon megjelenő szemezgető csak később kerül bele az archívumba, esetleg egy vagy akár két nappal is megjelenését követően.

Üdvözlettel
A Meska csapata


-Az a szemezgető amiben én szerepeltem valószínűleg (legalábbis én így gondolom) nem lehetett hiányos, hisz a főoldalon már szerepelt. 
-Talán hétfőig az archívumba kikerülhet még, hisz épp hétvége van és ez a pár nap csúszásba belefér. 
-Vagy valakit belőle inaktiváltak, és sosem kerül ki, NEM TUDOM....csak találgatok, mert átfogó választ ugyan kaptam, de hogy konkrétan ezzel az eggyel mi lett?? :-)

De ez is valami, legalább már tudjuk, milyen szempontok motiválják a Meskát!

4 megjegyzés:

  1. Szia Marcsi!
    Nyugi, ne sajnáld azt a láncod! Én biztos vagyok benne, hogy még sokszor kerül ki munkád! Én azt szoktam csinálni, hogyha meglátom magam, vagy egy saját válogatásom a címlapon, gyorsan nyomok egy Prt Sc SysRq-t, ami lefotózza az épp képernyőn látottat. (Egy ideig én is elszalasztottam dolgokat... :() Aztán Paint-ben megszerkesztem, elmentem és már archiváltam is magamnak. Egyébként a Meskások ugyanolyan fiatal lányok, mint mi, gyerkőcökkel, minden. Szerintem igyekeznek mindent megtenni és megfeleni az igényeknek. Én még nem láttam normálisabb webboltot. Szóval fel a fejjel! Azért drukkolok, hogy előkerüljön még ez a szemezgetőd! P!

    VálaszTörlés
  2. Pesze tudom, lesz még másik alkalom, semmi rossz érzés nincs bennem a Meskás Lányokkal kapcsolatban, csak a régi metódushoz képest, ezt az új módszert káoszosnak találom. És eddig még olyanba nem futottam bele, hogy az archívumba ne találtam volna meg egy olyan szemezgetőt ami már a fő oldalon kinn volt. Mert ha nem megy át, hát nem megy át, kinek mi tetszik az tök szubjektív. Viszont ha már kinn volt a főoldalon akkor gondoltam kell lennie valamilyen magyarázatnak, hogy az archívumba miért nem került bele. Csak ennyi, és kaptam is egy általános választ rá.:-))))) Ebből kisasoltam mi vonatkozhat rám, sacc/kb!:-)))

    Különben Én is pont úgy szoktam lefotózni, Ancsa ahogy Te mondod. De eszembe sem jutott, hogy du. már nem lesz ott. Hát, ennyi.:-))))
    De köszi, édes vagy, hogy leszek még ott....:-) És azt köszi, hogy legközelebb rögtön le kell csapni, mert kitudja pár óra múlva mi lesz.:-))))))))

    Ja és még csak annyi, hogy remélem nem bántottam meg senkit sem, mert nem állt szándékomban. Úgy éreztem, hogy történt valami, ami eddig nem így volt és utána szerettem volna járni, hogy mi van, illetve mi lehet a háttérben.!? Ha félreérthető voltan ezúton is elnézést kérek!! (remélem neeeeeem)
    Csak beszélgetünk!!!:-))))

    VálaszTörlés
  3. Nem voltál bántó... Más: megtaláltalak a 4home-on is! Hát, Te nagyon sokrétű vagy! Tök jó :)

    VálaszTörlés
  4. Háát, igen.:-)))) De mindig van valami ami épp az előtérbe van, és ez most az üvegékszerek.:-) De végül is valahol az ékszerkészítés is majdnem olyan mint a lakberendezés, színek és formák együttesének kitalálása, megalkotása.:-) De te vagy az első aki ezt is észrevette.:-)))
    Köszönöm!!

    Ja, és örülök, ha nem voltam bántó.:-)

    VálaszTörlés