2010. június 18., péntek

Sohase mondd!:-)

Most újra egy saját készítésű lámpagyöngyömet díszítettem kék színű organza masnival. Ez a gyűrű szintén az 50-es 60-as évek kollekcióm  egyik darabja. 
A lámpagyöngy kék alapon zöld mintás. A masni kicsit nagyobbra sikeredett, de úgy megtetszett, hogy megtartottam ilyennek.....többféle masni többféle egyéniség.:-) 
A kék szín közel áll a királykékhez. Nemigen szoktam kék színből üvegékszert készíteni, de ez az áttetsző kék, alap a harmonizáló organza szalaggal olyan légies, és kecses lett, nagyon megtetszett. 
Így borul az az elképzelés, hogy na csak a (pont-pont-pont)...na azt soha!:-))) 
Megtanultam (persze nem csak ebből), hogy sohase mondd, hogy soha!:-)






4 megjegyzés:

  1. Szuper, jó ötlet rajta a masni! :)

    VálaszTörlés
  2. Ez nagyon kis bájos, tetszik :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett, nekem tetszik, hogy nagyobb a masni, talán még jobban, mint a kisebb! :-)

    VálaszTörlés
  4. Én kicsit elfogult vagyok, mert nekem tetszik így is úgy is, de persze megértem, hogy Mindenkinek más jön be. De én mint "az anyjuk"!:-)))

    VálaszTörlés