2010. június 12., szombat

Szemezgető KÁOSZ!

Tegnap kora délután benéztem a Meskára és a főoldali, kiemelt szemezgetőben pont az én egyik esküvői nyakláncom volt beválogatva. Húúú, nagyon örültem, gondoltam, majd este ha leülök újra a géphez, elmentem és megmutatom nektek is. Erősen koppantam.:-)))
A főoldali szemezgető nem került bele a szemezgető válogatásba, egyszerűen szőrén-szálán eltűnt!!!
Mivel a férjecském is látta, mert örömködtem és mutattam neki is, így még tanúm is van rá, hogy ott volt!!!!
Ezért tegnap nem tudtam megírni és kitenni a képeket. Gondoltam hátha csak valami adminisztrációs hiba és majd ma ott lesz, de ma sem volt ott.
Így írtam egy levelet a Meskának. Most várom a választ!!!

Tudom, most az az új módszer, hogy egyszerre több szemezgető kerül be a válogatásokba és majd egyszer kikerül a főoldalra is. Én megmondom őszintén jobban szerettem hogy előbb a főoldalon volt és utána került be a szemezgető válogatóba,mert így biztos lehettem benne, hogy már a főoldali bemutatáson túl vagyok  Ez az új módszer kissé zavaró, mert a belső oldalon nincs sorrend. Van úgy hogy egy frissen bekerült szemezgető egyszer csak az X-dik oldalra kerül.....nekem pedig, aki nem lógok állandóan a szemezgetőn, sok oldalt kell végig nézzek, hisz nem tudhatom hol rejtőzik egy friss, eldugva. Kicsit káoszosnak tűnik az egész!
De ami most a leginkább bosszant, az az eltűnés...hová lett?? és miért???

Most ennek a mazsolázgatásnak köszönhetően rátaláltam még 3 szemezgetőre is ahol az egyik gyűrűmet beválogatták.:-)))
Meglett a negyedik is (mikor írtam ezt a postot még nem volt meg, de ma 2010.06.14-én meglett, az elveszett, így be is tettem a helyére). Csakhogy érthető legyen ez a 2 mondatom is!:-)))




Köszönöm Nektek  Vancsavarr, Reyca, Gigiart !:-)))))))))



Azért megmutatom közelről is a  szemezgetős gyűrűm!:-)))
Ha megjött a válasz a Meskától, akkor majd azt is közzéteszem.