2010. június 12., szombat

Szemezgető KÁOSZ!

Tegnap kora délután benéztem a Meskára és a főoldali, kiemelt szemezgetőben pont az én egyik esküvői nyakláncom volt beválogatva. Húúú, nagyon örültem, gondoltam, majd este ha leülök újra a géphez, elmentem és megmutatom nektek is. Erősen koppantam.:-)))
A főoldali szemezgető nem került bele a szemezgető válogatásba, egyszerűen szőrén-szálán eltűnt!!!
Mivel a férjecském is látta, mert örömködtem és mutattam neki is, így még tanúm is van rá, hogy ott volt!!!!
Ezért tegnap nem tudtam megírni és kitenni a képeket. Gondoltam hátha csak valami adminisztrációs hiba és majd ma ott lesz, de ma sem volt ott.
Így írtam egy levelet a Meskának. Most várom a választ!!!

Tudom, most az az új módszer, hogy egyszerre több szemezgető kerül be a válogatásokba és majd egyszer kikerül a főoldalra is. Én megmondom őszintén jobban szerettem hogy előbb a főoldalon volt és utána került be a szemezgető válogatóba,mert így biztos lehettem benne, hogy már a főoldali bemutatáson túl vagyok  Ez az új módszer kissé zavaró, mert a belső oldalon nincs sorrend. Van úgy hogy egy frissen bekerült szemezgető egyszer csak az X-dik oldalra kerül.....nekem pedig, aki nem lógok állandóan a szemezgetőn, sok oldalt kell végig nézzek, hisz nem tudhatom hol rejtőzik egy friss, eldugva. Kicsit káoszosnak tűnik az egész!
De ami most a leginkább bosszant, az az eltűnés...hová lett?? és miért???

Most ennek a mazsolázgatásnak köszönhetően rátaláltam még 3 szemezgetőre is ahol az egyik gyűrűmet beválogatták.:-)))
Meglett a negyedik is (mikor írtam ezt a postot még nem volt meg, de ma 2010.06.14-én meglett, az elveszett, így be is tettem a helyére). Csakhogy érthető legyen ez a 2 mondatom is!:-)))




Köszönöm Nektek  Vancsavarr, Reyca, Gigiart !:-)))))))))



Azért megmutatom közelről is a  szemezgetős gyűrűm!:-)))
Ha megjött a válasz a Meskától, akkor majd azt is közzéteszem.




8 megjegyzés:

  1. Szia Marcsi!
    Kíváncsian várom, hogy milyen választ kapsz majd.
    Nagyon szép gyűrű!Én most nagyon elfogult vagyok, mert beleszerelmesedtem az üvegbe.
    Főleg a türkizbe és a zöldbe.:-)

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Én is hasonlóképp jártam.. Végre méltónak találta a meska a legutóbbi szemezgetőm a bemutatásra, kicsit kint volt a főoldalon, majd szőrén-szálán eltűnt! Pedig pont az lenne a lényeg,hogy utána meg lehessen még nézni a szemezgetőben, lássák, hogy én csináltam, bekukkantsanak az én kis boltomba is, meg ugye meglássák a szemezgetőmben milyen szépeket válogattam össze.. De legalább tudom most már,hogy nem csak velem bántak el így.. Remélem hamarosan visszaáll a régi rend!
    Szandi

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Elég gyakran szemezgetek a Meskán, de az összeállításaim közül teljesen random kerül be néhány, a többivel nem tudom mi történik, sosem értettem miért. Ez a furcsaság is feltűnt a belső oldallal, lehet hogy a rendszer módosításai miatt esetleg nem működök úgy a szemezgető mint régen? Szóval várom a választ én is, valamiért én sosem mertem megkérdezni mi az oka. :)

    Ági

    VálaszTörlés
  4. Hejj! :) A helyzet ismerős... Kíváncsi vagyok, mit írnak vissza! :)
    Az a gyűrű pedig nagyon tetszik, csodálom, hogy még nem csaptak le rá. (kék mániás vagyok)

    VálaszTörlés
  5. Szia Ági!

    A "nem bekerülés" okát tudom, arra már régebben rákérdeztem. Annyira sok szemezgetőt kapnak egy nap, hogy csak a "legjobbakat" tudják betenni.
    A mostani rendszer viszont egy káosz, én is kíváncsi vagyok, mit válaszolnak.
    Kriszti

    VálaszTörlés
  6. Sziasztok!
    Ez a szemezgető-káosz nekem is feltűnt. És tényleg zavaró. Amiket én eddig szemezgettem, azok soha nem kerültek be. Az elmúlt pár napban én kettőben is szerepeltem, de szerintem azok nem is voltak a főoldalon. Azt sem értem, amikor majdnem ugyanaz a téma szerepel rögtön másnap. Nem tudom, mi alapján szortíroznak. Kíváncsi vagyok, mit írnak vissza. Annak még volt értelme, amikor 1 nap csak 1 vagy 2 szemezgető volt. Az tényleg kitűnési lehetőség. De ez így már nem.

    VálaszTörlés
  7. Szia Kriszti,
    valahol én is olvastam ilyet, de előfordult nem is egyszer hogy majdnem ugyanazzal a címmel, kb. 2 termék, és a sorrend kivételével ugyanolyan szemezgető került fel másnap, más készítőtől, amit én válogattam az nem volt sehol. Ezért nem értem mi alapján jobb egy szemezgető mint egy másik. Vagy pl. minden másnap türkiz szemezgető kerül ki, ami nem baj, szép a türkiz, de kicsit egyhangú ha mindig az a téma. Mostanában pedig mintha visszakerülnének régebben készült szemezgetők is a főoldalra, vagy esetleg egész nap ugyanaz van fent, szóval tényleg káosz van :)) No mindegy, ennél nagyobb gondok is vannak, de ha már szóba került... :)

    Ági

    VálaszTörlés
  8. Sziasztok Lányok!

    Igen arról már én is olvastam valahol, amit a Kriszti mondd, hogy sok szemezgetőből csak a legjobban kerülnek be,így aztán tök szubjektív minden.
    És Moonsafari, tök igazad van, sokszor tök egyformák vagy ugyan azzal a címmel termékekkel, vagy épp 3-4 szinte ugyan azzal a színvilág mégis bekerül?! Megint a szubjektivitás....????!!!:-))

    Vagy ami még néha érdekes, hogy elvileg egy szemezgetőben mindenkitől csak 1 termék szerepelhet. Néha azért van olyan amikor 1 alkotó több terméke is szerepel a szemezgetőbe! Ez nem túl szerencsés, most akkor lehet vagy nem? vagy ez csak egy javaslat? Mert akkor én mondjuk 1-2-3 kedvenc alkotóm termékéből is csinálhatok egy szemezgetőt? Még nem próbáltam ki, de lehet, hogy ki kellene?:-)))

    Közben megjött a válasz, mindjárt kiteszem!

    VálaszTörlés