2010. június 16., szerda

Nyertesek!

Először is nagyon-nagyon köszönöm, hogy ennyien jelentkeztetek a játékomra, és válaszoltatok a kérdéseimre. Nem számítottam ekkora érdeklődésre. 
Fantasztikusan jól esett, az a sok-sok kedved, dicsérő és biztató szó amit Tőletek kaptam.:-))))
Az elmúlt hetekben írt bejegyzéseitek minden estémet feldobták, és megerősítettek abban, hogy jó úton indultam el. Ez  volt számomra a legfontosabb üzenete ennek a játéknak, mert az alkotás, és az ékszerkészítés lett az életem. Természetesen  a válaszok sok segítséget nyújtanak még abban is, hogy a közeljövőben még jobb és minőségibb ékszereket készíthessek, alkothassak valamint a lehető legjobb kiszolgálást tudjam a vevőimnek biztosítani, és ebben voltatok nagy segítségemre.
Köszönöm, Köszönöm, Köszönöm. Köszönöm.......:-))))

Lássuk végre ki a két szerencsés nyertes?

Tudom, hogy a többségeteknek a nyaklánc volt a nagy kedvence, így először a nyakláncot, sorsoltam ki és csak utána a gyűrűt. Remélem mindkettő szerető nyakra és kézre talált.:-))))
Akik írtak kommentet (bejegyzést) azoknak a neve bekerült egy  random.org-os kalapba, és így sorsoltam ki a két nyertes.


A NYAKLÁNC NYERTESE: KICSODA!

Részletek:

A GYŰRŰ NYERTESE: SZOHRNÉ ECKER

Részletek
 
 
GRATULÁLOK A NYERTESEKNEK!:-)))

Kérlek Mindkettőtöket, hogy e-mailben keressetek meg, legkésőbb 2010. június 23.-ig hogy eltudjam postázni az ajándékotokat!
(Ha nem jelentkeznek a nyertesek automatikusan a következő név lép a helyébe)


Remélem azért a többiek sem csalódottak, szeretném ezt a "Játék kinema üvegékszerért" ötletet majd máskor is játszani  Veletek és mindazokkal akik megtisztelnek jelenlétükkel.
Mindenkinek további sok szép alkotást, írást, olvasást kívánok!

 

12 megjegyzés:

  1. Gratulalok!Hasznaljak egeszseggel!

    VálaszTörlés
  2. Ez csodajo!!;-) es ha azt mondom, hogy turkizt kerestem, hat komolyan ez most nagyon nagy oromet okozott!!!!
    Koszonom Maria ezt a gyonyoruseget!!!!

    VálaszTörlés
  3. Örülök, hogy örülsz! Marcsi:-))))

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok a mázlistáknak :)
    Köszönöm a játékot!

    Azért had irigykedjek Kicsodára még egy picit...jó??? :)

    VálaszTörlés
  5. Húúúú, nyertem!
    Ma már ez a második dolog, ami teljesen boldoggá tesz. :)
    KÖSZÖNÖM!

    VálaszTörlés
  6. Gratulálok a nyerteseknek!

    Majd a Lilla nyaklánccal vigasztalom magam! :-D

    VálaszTörlés
  7. Gratula a nyerteseknek :) remélem lesz még hasonló alkalom, hátha rám kacsint a szerencse :)))

    VálaszTörlés
  8. Lesz még hasonló alkalom.:-)
    Kicsit rossz volt csak két embernek örömöt szerezni.:-(

    VálaszTörlés
  9. Gratula a nyerteseknek! Köszönjük a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  10. Én köszönöm a játékot!:-)))

    VálaszTörlés
  11. Most jutok csak ide, gratulálok a nyerteseknek!

    VálaszTörlés