2010. június 25., péntek

Alkalmi viselet - magas gallérban

Nagyon szeretem a collar choker, azaz magas gallér nyaklánc hosszt. Ez általában 31-33 cm közé esik, és szorosan a nyak közepére fekszik. Azokon a nőkön akiknek hosszú vékony nyaka van, szerintem olyan nőies, és kecses. Kiemeli a nyakat és oda vonzza a tekintetet, elegáns és kicsit olyan arisztokratikus is egyben. 
(Ha nem lenne kerek fejem és tömzsi nyakam tutira csak ilyet hordanék.:-D)

Sajnos eddig nem volt nagy sikere ennek a hossznak, talán ha írok róla más is megkedveli. Igaz, ez pont az a hossz amit fel kell próbálni, és akkor üt, olyan..húúúúúúú, ezt nem gondoltam volna, hogy ennyire jól áll típus.
Ez a nyakláncom is egy ilyen, collar choker. A fekete organza szalagtól, egy alkalmi viselet. A fusing medált egészen apróra csináltam pont azért, hogy ne legyen domináns, és persze nehéz, hogy kiemelje a nyakat, ne pedig elvonja róla a figyelmet. 
Épp ma próbálta fel egy kedves ismerősöm és nagyon jól állt neki, így meg is kapta tőlem, ajándékba remélem szeretni fogja.:-)
Gondoltam megmutatom nektek is, és hátsó szándékom, hogy egy kicsit népszerűsítsem ezt a nyaklánc hosszt.