2010. június 7., hétfő

Giga medálok....valami más

Mostanában sok romantikus üvegékszert alkottam, fő csapásirányom az  elmúlt  hónapokban  ugyebár a masni volt.
Arra gondoltam, hogy két régebbi munkámat is megmutatnám. Mindkettő más stílusú, köze sincs a romantikához.:-)
A medáljaim formája nem annyira megszokott az üvegékszereknél. Igyekeztem méretben is eltérni az átlagtól., így giga nyakláncok lettek giga medállal.:-)
Mivel mindkét medál régebbi munkám, (de még nem írtam róluk, nem mutattam meg őket), az egyik  már nincs is nálam, a barátnőm a türkiz-kék színűbe beleszeretett és neki is adtam, de a fekete-lila nyakláncom még befogadó szerető családanyára, leányra vár :-)

Lássuk a nyakláncokat, az első....


Ez a nyakláncom, türkiz-zöld színű (talán nem csoda ez a színvilág, ugye?) :-)  Téglalap alakú, nem tömör, így ettől modern stílusú a nyaklánc. Eltérő a formája az átlag üvegékszerekétől (de ezt már írtam):-)
Ebbe a nyakláncba a barátnőm beleszeretett, és neki is adtam, ugyanis a medál szépséghibás.  Szóltam neki, higgyétek el, de így is tetszett neki. :-) A bibi oka a dicroich üveg volt. Ugyanis a dicroich üvegnél sem mindegy, hogy melyik oldalát égetjük ki. Én előkészítettem, az üveget, és a kemencébe mikor betettem és odébb akartam tolni, akkor az egyik (ugyan elvileg oda ragasztott) dicroich üveg  díszítő elem a sarkáról leesett. Mivel ez az üveg egy nem domináns színű vagy mintájú dicroich, és ráadásul pici is volt már nem tudtam megállapítani a színét és fonákját. Égetés után derült ki, hogy másik oldalát mutatja, így az egyik sarok kilóg a sorból. 
Sosem lehet tudni mit rejt a kemence.:-)


Ezen a képen jobban látszik a jobb alsó sarki szépséghiba, azaz mennyire eltérő az üveg két oldala égetés után




A másik nyakláncom fekete-lila színű. Szintén eltérő formavilágú, hasonlóan az előző medálomhoz. A tetejét fém gyöngy és gyöngykupak díszíti. Szintén egy nagy méretű giga medál, hosszú pamutszálon.


3 megjegyzés:

  1. Tetszenek nagyon, annál is inkább mivel az első "kistestvére" már az én birtokomban van!:-)
    Köszönöm szépen.

    VálaszTörlés
  2. Nekem az első medál is tetszik és így is nagyon klassz :) nem számít az a mini szépséghiba, szerintem :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm Nelli és DoRcY!:-)))) Néha pont egy szexepiltől izgi valami, a barátnőm is beleesett.:-)

    Igen, Ancs megyek!:-))

    VálaszTörlés