2010. június 9., szerda

zöldalma...

Arra gondoltam, hogy giga medál után jöjjön egy pici medál. Egy medál ami zöldalma színű, és ettől olyan friss és ropogós hatást kelt számomra.:-)
Szintén üvegrogyasztás, szintén zöld és türkiz, de mégis valami egészen más mint az előző két medálom, egyike, de remélem ez is olyan kinemás. 
Ez a nyaklánc olyan rohangálós, nyári darab...amit felkaphatsz akár egy pólóhoz is, és mégis rögtön nőiesebben érzed magad. Szeretem a viaszolt pamut szálakat, mert természetes érzés a bőrön, sokféle színből tudok válogatni, felveszi a nyak formáját és eléggé visszafogott formavilág ahhoz, hogy a medálon legyen a hangsúly, ami nálam nagyon fontos. Persze tudom, nem egy ezüst lánc, de talán jobb mint egy ezüst színű lánc.  Tényleg, Ti szeretitek a viaszolt pamut szálat??? 



A nyaklánc kapcsa azért egy nagy kapocs lett, kellett valami ami ellensúlyozza a medált, valami amitől hátulról is mutat ha csak egy kicsit is:-) Nekem ez is fontos.:-)

9 megjegyzés:

  1. Nagyon szép darab. Olyan igazi friss. Nem használtam még ilyen láncot, de nagyon jól mutat.

    VálaszTörlés
  2. Jaj de szép!Nagyon tetszik ez is!
    Ma megkaptam a gyönyörű karkötőt, nagyon örültem neki.Köszönöm szépen.

    VálaszTörlés
  3. Szigami, Nelli!
    Úgy örülök, hogy ez is tetszik Nektek!:-)))

    Jajj, és Nelli, én köszönöm!!
    Mindenkinek ilyen vevőt kívánok, mint Te vagy!!!:-)))))
    Feldobtad az estémet!:-)))Imádom, ha a munkám örömöt okoz! Ez az életem!:-))

    VálaszTörlés
  4. Kösziiiiii!:-)
    Annyira nagyon szép zöld színe van!
    Nagyon tetszik.

    VálaszTörlés
  5. Ez is de szep! En is szeretem a pamut szalat! sok a varialasi lehetoseg benne.

    VálaszTörlés
  6. Nekem is bejön! Én nagyon tudnék vágyni egy együttesre, valami ilyen kék zöld türkiz variációban! :D

    VálaszTörlés
  7. Igen, több szettet is csinálhatnék, párat már csináltam, de azokat eddig mind külön vették meg.:-)))

    VálaszTörlés
  8. Szia!
    Én leginkább sodronyt és ékszerdrótot használok az ékszereim jellegéből adódóan, de a te üvegékszereidhez tökéletes a viaszolt pamut! Nagyon jó, hogy harmonizál a medál színével, és nem veszi el róla a figyelmet. Ezüsttel nem lenne ilyen szép! És nem utolsó sorban ez a megoldás olcsóbb is :) Szerintem továbbra is maradj a viaszolt pamutnál! :)
    Szandi

    VálaszTörlés