2010. június 2., szerda

Üveg és Masni az 50-es, 60-as évek stílusában

Ígértem Nektek még valamikor egy hónapja, hogy a "ligeti rock'n roll" gyűrűmnek lesz folytatása.
Akkor eldöntöttem, hogy az üveg és masni számomra egy nagy találkozás és úgy gondoltam, hogy előrukkolok egy 50-es, 60-as évek kollekcióval.
Most még csak a gyűrűket tudom megmutatni, de már készülnek a nyakláncok és a fülik is.:-)

A rock'n roll és a Marót Viki zenéje inspirált erre az időutazásra, amiből megszülettek a kollekcióm első darabjai.  Szeretem azt a korszakot és "rockabilly" zenéjét, és persze a Marót Vikit is.
Remélem mind olyan kinemás lett!:-)

A kollekciómnak két fő vonulata van:
-az egyik a lámpagyöngyös masnis gyűrűk,
-a másik a fusing technikával készült masnis gyűrűk.

Masni II.




a saját készítésű lámpagyöngy lila színű, szürke és halvány zöld pöttyökkel, a tetején lila  organza masnival, 
a gyűrűalap állítható


Nagy Masni I.



a gyűrűt  fusing technikával készítettem, rózsaszín színű, rajta fehér-rózsaszín kockás masni,
a gyűrűalap állítható

Mindkét gyűrűm fenn van a Meskán, és pár kistestvérük már itt sorakozik várva a nagy fellépésre.:-) 
Szóval mindenképpen jönnek majd a többiek.

9 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon-nagyon tetszenek, csak így tovább! :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi Rita, kedves vagy!:-)))

    VálaszTörlés
  3. Nekem a fusing jobban tetszik, de szép mindkettő :)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm DoRcY! Most épp a fusingosokat kezdtem el csinálni.:-)

    VálaszTörlés
  5. Nekem meg épp a lámpagyöngyös tetszik jobban.:o)))

    VálaszTörlés
  6. Az a jó, hogy mindenkinek más tetszik!:-)

    VálaszTörlés
  7. JUJJJ !!! Nagyon cuki a rózsaszín masnis gyűrű. ;)

    VálaszTörlés
  8. Ez a rózsaszín fusing gyűrű most megnyerhető a facebookon a Magyar Kézművesek Boltja oldalán!
    Gyeretek szerencsét próbálni!
    http://www.facebook.com/#!/pages/Budapest-Hungary/Magyar-Kezmuvesek-Boltja/103164619730407?ajaxpipe=1&__a=6

    VálaszTörlés
  9. Drága Évi!

    Nagyon köszi a bejegyzést, de mivel nem voltam net közelben, ezt is csak ma tudtam moderálás után kitenni.:-( Azért írtam egy pár sort...ma éjfélig!:-))))

    VálaszTörlés